Terug naar overzicht
in de p&c op de meir in antwerpen en tintoretto op de meir voor max 250€ heb je een prachtig suitekleed
hallo,Anne Sophie in Sint-Matens-Latem verkoopt wel mooie en niet al te dure suitekledij. Of bij Lifestyle in de Sint-Niklaasstraat te Gent hebben ze ook een mooi aanbod. Succes ermee!
Heylaba!Ik weet niet vanwaar je bent en welke stijl je zoekt... maar zowel bij Linx in Hasselt als bij E&R in Beverlo zijn er serieuze solden!Er zitten zowat van alle prijzen tussen...Succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Kathleen,Winkel "De Vos" in Lennik heeft heel wat suitekledij van Vankets, Anne Belin etc. en doet momenteel volledige uitverkoop: alles aan min 70%. Moeite waard om er een kijkje te gaan nemen! Ik heb er een kleedje van Ugo Zaldi gekocht: normaal 780 euro, nu nog 150 euro!!
Heb je er al aan gedacht om eventueel iets te huren? Voor onze suite heeft er iemand iets gaan huren, ik was erbij om te kiezen, en er zijn echt prachtige dingen die je anders nooit zou kunnen betalen... Dat kost tussen de 70 en 100 euro. Voor echt prachtige dingen. Succes!Tina 16/08/08