Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

outlet of solden (suitekledij)

5-7-2008 21:58:17
Kan er mij iemand tips geven van outletwinkels of winkels die meedoen aan de soldenperiode. Heb namelijk een aantal trouws in het vooruitzicht, en zou graag op elke trouw iets nieuws aan hebben, alleen is mijn budget niet groot genoeg.

Groetjes

Kathleen
25-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3274

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik5-7-2008 22:26:42

in de p&c op de meir in antwerpen en tintoretto op de meir voor max 250€ heb je een prachtig suitekleed

Rino
5-9-2008
 Meld misbruik6-7-2008 12:34:45

hallo,

Anne Sophie in Sint-Matens-Latem verkoopt wel mooie en niet al te dure suitekledij. Of bij Lifestyle in de Sint-Niklaasstraat te Gent hebben ze ook een mooi aanbod. Succes ermee!

Els

Meld misbruik6-7-2008 21:41:54

Heylaba!

Ik weet niet vanwaar je bent en welke stijl je zoekt... maar zowel bij Linx in Hasselt als bij E&R in Beverlo zijn er serieuze solden!

Er zitten zowat van alle prijzen tussen...

Succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Isabelle
6-9-2008
 Meld misbruik7-7-2008 12:12:26

Kathleen,

Winkel "De Vos" in Lennik heeft heel wat suitekledij van Vankets, Anne Belin etc. en doet momenteel volledige uitverkoop: alles aan min 70%. Moeite waard om er een kijkje te gaan nemen! Ik heb er een kleedje van Ugo Zaldi gekocht: normaal 780 euro, nu nog 150 euro!!

Tina
16-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 15:58:18

Heb je er al aan gedacht om eventueel iets te huren? Voor onze suite heeft er iemand iets gaan huren, ik was erbij om te kiezen, en er zijn echt prachtige dingen die je anders nooit zou kunnen betalen... Dat kost tussen de 70 en 100 euro. Voor echt prachtige dingen. Succes!
Tina 16/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...