Terug naar overzicht
Hey KimBij mij is het net zo hoor. en de naam van de winkel heeft toch een heel goede reputatie hier(maxims couture mechelen)Wij trouwen 6 september.Heb mijn kleed gekozen in januari.3 juli, vorige week was mijn eerste pas.Het zat als gegoten enkel aan het bovenstuk moest het nog een klein beetje worden ingenomen. Nu moet ik twee weken voor de trouw terugkomen om het nog eens te passen. Zit het dan zoals nu, mag ik het al meenemen. moet er nog wat aangepast worden kan ze nog. Ze zegt dat dat niet zou kunnen moest ik de laatste pas een week voor de trouw hebben.Dus ik denk dat het overal zo is hoor.Ik had wel het gevoel dat als ik meer zou willen komen passen, dit kan!groetjes!
ook ik heb maar 1 pasbeurt en tevens mijn laatste . Ik heb het 27/6 de eerste keer gezien gepast en gekocht. Ik moet op 29/8 terug voor de laatste dingentjes. Moet dan nog iets verkort worden. Maar had de gepaste schoenen nog niet. 1 week voor de trouw zal ik het mogen ophalen. Ik heb mijn kleed ook gekocht bij maxim's couture in Mechelen. Vicky, ben benieuwd wel kleed jij hebtDus Kim geen zorgen maken hoor,denk dat het altijd zo isgroetjesWendy 13/09/08
Dag Wendy,Ik ga voor de Marylise de Felicita.En jij?Had jij ook altijd de eigenares gehad?zo een geduldige lieve vrouw!
Dag kim, ook bij mij loopt het zo voor de pasbeurten. Ik heb in februari mijn jurk gekozen. ben 3 juli gaan passen voor de eerste keer, er moeten nu nog enkele dingen aan veranderd worden (nu hadden ze de sluiting opzij terwijl ik gevraagd had om dit op mijn rug te doen, met knoopjes) en op 14 augustus ga ik normaal de laatste keer passen. Als dan alles goed zit, krijg ik mijn kleed mee. Moest er nog iets fout zijn, hebben ze nog eventjes tijd. Ik trouw op 29 augustus. MIjn kleed komt trouwens van Pierre-Yves in Aalst.
hey Kim,Ik heb mijn kleed in oktober gekocht, ik geloof in februari gepast om in te leggen en dan 5 weken voor mijn trouw een laatste keer gepast.Ik ben op zaterdag getrouwd en ben het de donderdagavond ervoor gaan afhalen.