Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sinds gisteren getrouwd!!!

6-7-2008 16:24:11
Gisteren was een fantastische dag. Het weer zat niet zo mee, maar we hebben er ten volle van genoten. We hadden ons vrijdagavond voorgenomen om ons op onze huwelijksdag van niets aan te trekken. Moest er iets verkeerd gaan, dan konden we er toch niets meer aan doen. Het huwelijk voor de wet, dat stelt niet zo veel voor. Na 10 minuten stonden we al terug op straat, ons kerkelijk huwelijk was gelijk een "komische film". De priester vroeg telkens door de micro of alles ging zoals afgeproken. De man aan de cd-speler draaide steeds de verkeerde muziek, kortom, echt hilarisch. De mensen hadden wwel veel positieve reacties. Ze zeiden: "Moest het altijd zo zijn, dan zou de kerk nog eens vollopen!!"
De receptie en het avondfeest was buitengewoon. En het dansfeest ... de dansvloer lag er nooit verlaten bij!!!!!
En het beste was, mijn man en ik hadden allebei geen zenuwen en hebben er ten volle van genoten!!!!!
Aan alle toekomstige bruidjes en bruidegommen, maak je niet zenuwachtig, zo kan er echt ten volle van genieten. Het is veel te snel voorbij!!!!
Groetjes,
Wendy, Lorenzo en onze dochter Britt.

Wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1030

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik6-7-2008 17:14:27

dikke proficiat zunne met je huwelijk
lieve groetjes mirke

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik6-7-2008 18:03:50

Hallo,

Proficiat met jullie huwelijk. Wij zijn gisteren ook naar een huwelijk van vrienden geweest en idd, het regende wat toen ze uit de kerk kwamen, maar dat deerde niemand. En 's avonds was de zon daar weer en kon iedereen buiten een glaasje drinken.

Groetjes
Fran

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik6-7-2008 19:22:58

Hey Wendy,

Een dikke proficiat!
Ik vind het in ieder geval super hoe je onverwachte dingen relativeert!
Aan de andere kant zou ik het voor mezelf toch wel jammer vinden als de muziek in de kerk mis gaat...dit hoort er zo bij en daar is zo over nagedacht.
Als je dit misgaan hilarisch vindt, zul je er misschien toch niet zoveel belang aan gehecht hebben???
groetjes

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik6-7-2008 19:49:09

Dag Vicky,
Wij hadden een heel persoonlijke muziekkeuze voor in de kerk en daar hechten wij erorm veel belang aan, maar daardoor mag je huwelijksdag niet verstoord geraken!!! In het begin was het wat moeilijk, maar daar kan je je dag niet door laten verpesten. Je moet leren relativeren!!!! En genieten!!!!

Groetjes,
Wendy

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik6-7-2008 20:59:50

Ik zou het dan toch niet hilarisch noemen naar hoe ik het voel he.
Hoogstens denken och ja..
Maar nogmaals alle bewondering ervoor dat je zoiets je dag niet hebt laten vergallen
groetjes

Els

Meld misbruik6-7-2008 21:45:12

Hoi!

Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk!

Hebben jullie ergens foto's op het net staan?

Dan kunnen we lekker meegenieten...

Groetjes en geniet nog lekker na!

Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik7-7-2008 10:16:14

Hallo mevrouw, klinkt misschien raar maar zo is het vanaf nu, alvast proficiat.
Bij deze dus, een meer persoonlijke aanspreking, want ik ben normaal niet zo stijf. Hey Wendy,
Eigenlijk ben ik best een beetje jaloers op je, gewoon omdat je het kan relativeren. Ik zou dat zo graag kunnen, maar kan dat zo moeilijk. Ik vrees dus dat ons huwelijk best wel stressen zal worden, maar ik hoop dat ik op die 82 dagen nog te gaan toch een beetje kan relativeren, want niets gaat perfect dat besef ik maar al te goed. Ik wou dit gewoon even kwijt.
Veel geluk samen.
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...