Terug naar overzicht
dikke proficiat zunne met je huwelijklieve groetjes mirke
Hallo,Proficiat met jullie huwelijk. Wij zijn gisteren ook naar een huwelijk van vrienden geweest en idd, het regende wat toen ze uit de kerk kwamen, maar dat deerde niemand. En 's avonds was de zon daar weer en kon iedereen buiten een glaasje drinken.GroetjesFran
Hey Wendy,Een dikke proficiat!Ik vind het in ieder geval super hoe je onverwachte dingen relativeert!Aan de andere kant zou ik het voor mezelf toch wel jammer vinden als de muziek in de kerk mis gaat...dit hoort er zo bij en daar is zo over nagedacht.Als je dit misgaan hilarisch vindt, zul je er misschien toch niet zoveel belang aan gehecht hebben???groetjes
Dag Vicky,Wij hadden een heel persoonlijke muziekkeuze voor in de kerk en daar hechten wij erorm veel belang aan, maar daardoor mag je huwelijksdag niet verstoord geraken!!! In het begin was het wat moeilijk, maar daar kan je je dag niet door laten verpesten. Je moet leren relativeren!!!! En genieten!!!!Groetjes, Wendy
Ik zou het dan toch niet hilarisch noemen naar hoe ik het voel he.Hoogstens denken och ja..Maar nogmaals alle bewondering ervoor dat je zoiets je dag niet hebt laten vergallengroetjes
Hoi!Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk!Hebben jullie ergens foto's op het net staan?Dan kunnen we lekker meegenieten...Groetjes en geniet nog lekker na!Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hallo mevrouw, klinkt misschien raar maar zo is het vanaf nu, alvast proficiat. Bij deze dus, een meer persoonlijke aanspreking, want ik ben normaal niet zo stijf. Hey Wendy, Eigenlijk ben ik best een beetje jaloers op je, gewoon omdat je het kan relativeren. Ik zou dat zo graag kunnen, maar kan dat zo moeilijk. Ik vrees dus dat ons huwelijk best wel stressen zal worden, maar ik hoop dat ik op die 82 dagen nog te gaan toch een beetje kan relativeren, want niets gaat perfect dat besef ik maar al te goed. Ik wou dit gewoon even kwijt. Veel geluk samen. Inge