Terug naar overzicht
Hallo Noemi, Ik weet niet of je zelf al in West-Vlaanderen woont natuurlijk. Bij mij is dat wel het geval. Mijn verloofde komt me dus ophalen waar wij al samen wonen, hij slaapt voor ene keer nog bij zijn moeke en vake. De rest van de familie komt gewoon naar ons met de wagen. We hebben wel voor de mogelijkheid gezorgd om te overnachten in de buurt van de feestzaal (evenwel op eigen kosten), en de volgende dag kan iedereen weer met eigen vervoer wanneer hij wil naar huis. Als je gezamelijk vervoer wil regelen, vb een busje of zo, moeten de auto's van de familie al aan de trouwzaal staan hè om na het feest weer naar huis te gaan. Want dat is moeilijk om dat gezamelijk te regelen.Veel succes en welkom in West-VlaanderenInge
Hoi Noemi,Ik ben ook van de kempen maar woon in west-vlaanderen. Mijn familie ( tantes,nonkels,nichten en neven ) komen met een bus. Ik had eerst vip-bus gecontacteerd, voor een toffe bus, met zeteltjes per 4 en tafeltjes, maar die waren nogal aan de dure kant.Ik heb nu via een andere maatschappij ook een dergelijke bus, voor een veel schappelijkere prijs.
Informeer even bij de Blauwvoet in Balen. Zij hebben heel mooie oldtimerbussen.
Hey Inge en SandraAlvast bedankt voor de goede tips en voor het warme welkom in West-Vlaanderen! Jullie hebben dus ook de stap gezet naar het verre maar vooral aangename West-Vlaanderen. We moeten misschien eens afspreken he ;-) Waar wonen jullie nu en vanwaar zijn jullie afkomstig? Ik ben afkomstig van Mol.grtjs Noemi