Terug naar overzicht
Beste Vicky,Mijn zus vermelde zelfs op haar uitnodigingen dat ze ten alle tijde moesten bellen en ze kreeg ook weinig respons. Ze wachtte gewoon de einddatum af en belde dan enkle uitgenodigden op. Maar zo een "onbellefden" zullen er altijd zijn, wij verwachten dit ook voor onze trouw op 27september.Gewoon geduld hebben vicky, velen wachten tot op de laatste dag.Alvast succes.Jeroen
Wij hebben dit ook voorgehad.Ik had tussen het versturen van de uitnodigingen en de einddatum op het kaartje een maand gerekend. Ik had op het kaartje gezet dat ze moesten bellen of sms als ze naar het feest kwamen. Na die maand wist ik nog maar van een paar mensen dat ze kwamen. Heel ergerlijk want we moesten het aantal gasten doorgeven aan de feestzaal. Dus heb ik iedereen opgebeld en het zo nog eens gevraagd. Uiteindelijk bleek dat de meesten het vergeten waren.
Hey,Wij trouwen nu zaterdag en hadden gevraagd voor 1 juni te antwoorden (Graag een seintje voor 1 juni 2008.) Enkel van de mensen waar we de uitnodigingen persoonlijk afgegeven hebben, wisten we het direct of ze al of niet komen. Voor de andere genodigden hebben we nog mailtjes gestuurd en pas dan kwam er reactie. Heel normaal dus!Wat ik ook raar vind is dat de mensen precies heel lang wachten om een centje op onze huwelijksrekening te storten. Zullen zij dan een envelopje ofzo meebrengen de dag zelf? Of wachten ze tot na het feest? Ben ook al 2 keer naar trouwfeest geweest, en ik stort altijd zo snel mogelijk. Zo kan je het niet vergeten.Vele groetjes,Hadewych
Mijn toekomstig schoonvader reageerde vorig weekend ook al zo raar. Wij hebben op onze uitnodiging gezet: antwoord voor..., dus ze moeten altijd iets laten weten, of ze nu kunnen of niet. Hij vond dat belachelijk. Hij zei, 'normaal is het iets laten weten indien belet.Dus iedereen die niets laat weten komt.' Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Is het nu zo moeilijk om de uitnodiging te lezen en te doen wat er staat vraag ik mij dan af? Gewoon even een sms of mailtje is goed, zoveel tijd neemt dat nu toch niet in beslag hé. Enfin, ik denk dat ik ook nog wel mailtjes ga moeten rondsturen voor de zekerheid...Succes alleszins!Tina16/08/08