Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw en doop

6-7-2008 20:27:32
hoi wij zouden volgend jaar willen trouwen en intussen ook ons 2e kindje dopen,(is er nog niet) zijn er nog mensen die dat hebben gedaan, kunnen jullie tips geven?

HEIDI
17-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 456

peggy
8-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 7:59:59

Hallo Heidi,
wij trouwen op 8 augustus en dan zal ons kindje 3 maand en half zijn. Wij hebben in ons misboekje een zegening ingebouwd van de pastoor. Wij doen de doop pas volgend jaar zodat ons zoontje een feest voor zichzelf heeft. Groetjes, Peggy

sylvie
29-8-2008
 Meld misbruik1-8-2008 20:42:55

Beste,

Wij trouwen over 4 dagen en zijn dan 12j samen.
We hebben 2 kindjesn een dochter van 10 en een zoontje vn 18maanden.
Onze kleinste spruit word gedpp^t in pnze huwelijksviering.
Ik heb de mis helemaal zelf gemaakt, behalve het stukje van de doop(dat heeft de pastoor gedaan).
Het wordt een mooie viering. De doop gebeurt nadat wij getrouwd zijn, en dan hebben we samen een eucharistie.
Als je wilt mail ik je ons misboekje wel eens door, maar pas na de trouw he.
Mijn email: nail-arte-sylvie@hotmail.com.

Groetjes en veel succes,

Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...