Terug naar overzicht
hey,ik denk dat dat van je persoonlijke keuze afhangt en van de priester wij hadden geen probleem met onze muziek we vonden hem zelf goed en ook de priester had er geen probleem mee ik moet alleen nog een liedje waaroop ikzelf binnenkom vinden voor de rest hebben we alles.ik hoop dat je er iets aan hebt.en liturgische muziek sorry maar ik weet eigenlijk niet wat je bedoelt.groetjesdebbie
Met liturgische muziek bedoelde ik eigenlijk kerkmuziek die toepasselijk is voor huwelijken.We hebben al enkele liederen maar weten niet goed welk muziek je wanneer moet gebruiken.De muziek die we tot nu toe hebben is eerder klassiek.
hoi!!Mijn vriend doet geregeld de muzikale begeleiding tijdens huwelijksvieringen, samen met een zangeres. Dat is altijd heel mooi en heel persoonlijk. Met de nummers die je zelf kiest (modern of klassieke stukken, wat je wenst). Dat zijn dan zowel kerkelijke huwelijken als vrije vieringen. Als je meer info wenst, mail je me maar eens!Groetjes,Anneliesandalouseke@yahoo.comwww.pixum.nl/members/andalouseke
HeySorry ik kan je niet helpen met je vraag maar zag dat je op dezelfde dag zal trouwen als ik! Morgen nog een jaartje :))))Wat hebben jullie al in orde? Kunnen we mss mailen, het is nogal moeilijk om dit bericht terug te vinden! Mijn emailadres is allesinds milkietje@gmail.comGroetjes, Laura En nog heel veel voorbereidingsplezier!!!