Nu Online
Momenteel zijn er 484 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kousenband verkopen

7-7-2008 7:20:18
Hoi allemaal!

Overlaatst zei er iemand tegen mij dat de kousenband na het huwelijk verkocht wordt. Heeft iemand dit gedaan? En hoe zit dat eigenlijk precies?

Groetjes,
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

Sarah
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 422

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 8:16:49

Hallo,

Ik ben ook van plan dit te doen. De mannen in de zaal mogen dan bieden om mijn jurk naar boven te laten gaan, en de vrouwen kunnen dan tegenbieden om de jurk weer naar beneden te krijgen...

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 9:08:29

Hey,
Ik ga dit ook doen. We verkopen tijdens het eten lotjes, enkel aan de mannen uiteraard. Zij mogen zo veel of zo weinig geven als ze willen. Voor het dessert wordt het winnende nummer getrokken. De winnaar mag dan de kousenband van mijn been komen halen.
xxx
Amber
09/08/08

bettina
27-12-2008
 Meld misbruik7-7-2008 9:24:34

Goeie morgen, Ik ga dit ook doen mijn kousenband verkopen maar weet alleen nog niet hoe :-) dus deze tips zijn wel leuk! Ma er bestaat ook een liedje speciaal voor het verkopen van je kousenband alleen weet ik de titel niet! :-)
Groetjes Bettina xxxx

Liesbeth
8-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 16:44:14

fiogf49gjkf0d
Een vriend van ons, die niet op zijn mondje gevallen is, gaat mijn kousenband per opbod verkopen. Ik denk dat dat een hilarisch moment zal worden.
Groetjes
Liesbeth
08/08/08

Severien

Meld misbruik7-7-2008 19:12:46

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vind het persoonlijk ook wel een beetje raar. Want wat moet die man dan doen met die kousenband?

Hebben jullie dit al eerder zien doen?

d
7-9-2008
 Meld misbruik8-7-2008 16:31:45

fiogf49gjkf0d
hallo

ik heb dit ook gedaan en het heeft ons nog eens een extra van 350euro opgeleverd.wij hebben het zo gedaan mijn neef nam het woord ik stond op een stoel als de mannen bieden dan gaat het kleed omhoog als de vrouwen bieden omlaag tot hij zichtbaar is en dan mag die laatste man hem erafhalen.sommige doen dat gewoon andren met hun mond zoals je da zelf wil denk ik.maar tis toch mooi meegenomen als je ziet wat een kousenband maar kost en twas echt leuk ook om te doen.

grtjs

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 20:24:06

Mijn schoonmoeder had ook voorgesteld om dit te doen maar eigenlijk zie er een beetje tegenop.
Oke het geld is wel mooi meegenomen maar ik zie het niet zitten dat een andere man aan mijn benen komt :-)
Ook mijn benen zien er niet uit, ik heb last van beginnende spataders en zelf met nylonkousen zie je ze.
Ik vroeg me wel af wie er het meeste bied? Is het familie of zijn het meestal de vrienden?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...