Terug naar overzicht
Hallo, ik heb nu net zaterdag mijn zus gevraagd met een gedichtje dat ik op dit forum gevonden had...Liefste ...,Op 18/04/09 word er haal wat van ons verwacht,wij gaan dan trouwen en hopelijk zal hij het zich nooit berouwen.Wij willen deze dag beleven,met mensen om wie we heel veel geven.Dus als het je niet zal deren,wil ik graag jou handtekening reserveren.Daarom vraag ik je nu heel fijn,liefste ..., wil jij mijn getuigen zijn?Succes!Marieke18/04/2009
Wij hadden het volgende tekstje:Zij in jurk, hij in pak.Nu gaat het er echt van komen.Ringen, gemeentehuis, kerk.De dag van onze dromen!Wij vinden het erg fijn...als jij daarbij onze getuige wil zijn?Als achtergrond hadde we een foto van ons samen in sepia kleur, datum in een hoekje. Wel een kaartje van gemaakt met speciaal papier etc...Heel simpel en onze getuigen waren echt blij en vonden het heel mooi!hopelijk ben je er iets mee...wanneer trouwen jullie?groetjes, sofietje20-06-09
Hallo,Bedankt voor de tip. Een origineel idee, proficiat.Wij trouwen op 7 november 2008.
Wij hebben niet echt een gedicht maar een vacature uistgeschreven maar ook wel lief en grappig, ik kan hem hier nog niet zetten want eentje heeft de hare nog niet gekregen zo jammer zijn als ze het hier eventueel moest lezen. Maar ik wil hem je wel mailen laat me dan maar iets weten op sylvia-piessens@hotmail.com mijn broertje heeft de zijne wel al gehad en zij vonden het allemaal heel geslaagd.groetjes sylvia