Nu Online
Momenteel zijn er 562 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

7-7-2008 12:25:45
Hallo,
Iemand een idee waar je een gastenboek kan kopen? Waar leg je zo'n gastenboek zodat toch bijna alle gasten het zien en erin kunnen schrijven?
Heeft er iemand nog een ander leuk idee voor een gastenboek?
Alvast bedankt

Marco
7-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 973

Melissa
13-9-2008
 Meld misbruik7-7-2008 12:52:41

hallo,

het gastenboek leg je best bij de ingang van de zaal, in de buurt waar men jullie kan feliciteren. ik ga vragen aan iemand om bij het gastenboek te zitten en iedereen vraagt om er iets in te schrijven.
ik ben een paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest, die hadden hun wc-deur als gastenboek. altijd leuk als je daar naar de wc moet

veel succes

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik7-7-2008 14:01:57

Wij hebben gekozen voor feestviltjes. die leggen we op de tafel en tussendoor kunnen de mensen dan antwoorden op de vragen die er op staan. We wouden geen gewoon gastenboek omdat de mensen er toch niet veel in schrijven en het meestal het zelfde is. We hopen dat de mensen met de feestviltjes hun fantasie de vrije loop laten en we heel wat hilarische antwoorden zullen krijgen.

Op elke tafel komt er een pakketje met die feestviltjes, kleurpotloden en enkele balpennen.

groetjes

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 14:28:03

Bij ons ligt het gastenboek in de ruimte bij de toiletten. Het is een heel grote ruimte met veel lavabo's en daarachter toiletten. Vooraan staat een tafel en een boeket en daarbij het gastenboek.

Wel enkel tijdens het diner niet bij de receptie!!

Karen

eva
26-10-2008
 Meld misbruik7-7-2008 15:28:27

Hey Anneleen,

wat voor vragen staan er op die feestviltjes bij jullie?

groetjes,
eva

Katleen
29-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 15:31:36

Beste

In die feestviltjes ben ik ook wel geïnteresseerd. Kan je mij hierover wat meer informatie sturen?

Katleen
29/08/2008
k_vanoppen@hotmail.com

Wendy
2-8-2008
 Meld misbruik7-7-2008 22:09:25

Ik heb een mooi gastenboek gevonden bij CLub (in de meeste grote steden)
Groetjes

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik8-7-2008 17:32:48

Hoi Marco

Wij huren de DVDbabbelbox als gastenboek. Zodanig dat we de gelukwensen laten op DVD hebben.
Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...