Terug naar overzicht
hallo,het gastenboek leg je best bij de ingang van de zaal, in de buurt waar men jullie kan feliciteren. ik ga vragen aan iemand om bij het gastenboek te zitten en iedereen vraagt om er iets in te schrijven.ik ben een paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest, die hadden hun wc-deur als gastenboek. altijd leuk als je daar naar de wc moetveel succes
Wij hebben gekozen voor feestviltjes. die leggen we op de tafel en tussendoor kunnen de mensen dan antwoorden op de vragen die er op staan. We wouden geen gewoon gastenboek omdat de mensen er toch niet veel in schrijven en het meestal het zelfde is. We hopen dat de mensen met de feestviltjes hun fantasie de vrije loop laten en we heel wat hilarische antwoorden zullen krijgen. Op elke tafel komt er een pakketje met die feestviltjes, kleurpotloden en enkele balpennen. groetjes
Bij ons ligt het gastenboek in de ruimte bij de toiletten. Het is een heel grote ruimte met veel lavabo's en daarachter toiletten. Vooraan staat een tafel en een boeket en daarbij het gastenboek.Wel enkel tijdens het diner niet bij de receptie!!Karen
Hey Anneleen, wat voor vragen staan er op die feestviltjes bij jullie?groetjes, eva
BesteIn die feestviltjes ben ik ook wel geïnteresseerd. Kan je mij hierover wat meer informatie sturen?Katleen29/08/2008k_vanoppen@hotmail.com
Ik heb een mooi gastenboek gevonden bij CLub (in de meeste grote steden)Groetjes
Hoi MarcoWij huren de DVDbabbelbox als gastenboek. Zodanig dat we de gelukwensen laten op DVD hebben.GroetjesKim