Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
23-5-2009
|
7-7-2008 13:17:51
Proficiat met jullie huwelijk!
Ik lees daar Mauritius. Hoe was het weer daar? Je leest zoveel tegenstrijdige berichten over het weer tijdens deze periode.
|
|
Inge
14-6-2008
|
7-7-2008 13:25:59
Wel het is daar winter nu maar voor ons nog steeds aangenaam warm (je kan goed in de zin liggen zonder te bakken). De wolken razen daar echt voorbij dus veel verandering van weer en vaak regen maar dat duurt altijd maar 3 min. (de moeite zelfs niet om je te verzetten). Wel al om 5.00 uur donker (dat vonden wij dan weer niet zo tof) en 's avonds ook wel wat fris. Ik denk dat het in het zomerseizoen misschien wel nog iets toffer is van weer maar ik vraag me af of je het dan nog wel kan volhouden in de zon...
|
|
Petra
23-5-2009
|
7-7-2008 13:31:46
Bedankt Inge voor je uitgebreid antwoord. Zo geraken we er nooit uit :-) We hebben gelukkig nog wel een jaar de tijd!
|
|
Els
17-7-2010
|
7-7-2008 14:00:02
Hey, ook eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk! Een heel leuk idee om jullie hondje de ringen te laten brengen! Ik hoop dat wij er ook aan uit geraken hoe we er ons hondje bij zouden kunnen betrekken. Enig probleem is nogal dat ze heel graag springt, en dat dan onze kleren zullen vuil en 'behaard' zijn... Nog een vraagje: zou ik een idee mogen krijgen hoeveel jullie je fotograaf betaald hebben? Ik heb je reportage bekeken en vind het wel mooi! Hoeveel tijd was hij ter jullie beschikking? Blijkbaar al van bij de voorbereidingen? Tot wanneer? Groetjes, Els
|
|
Karlien
|
7-7-2008 14:13:56
Heel mooi kleed, ferme schoenen (En normaal gezien let ik daar zelfs niet op!) en knap bruidsboeket! Die kaars vond ik ook tof gedaan, waar hebben julle die laten maken?
|
|
Inge
14-6-2008
|
7-7-2008 14:32:58
fiogf49gjkf0d Bedankt Els en Karlien voor de complimenten.
Onze fotograaf kostte 600 EUR en daarvoor bleef hij van 's morgens (wel niet van bij de kapper maar iets voor vertrek naar stadhuis tot en met de openingsdans).
Onze kaars komt van bij Figaro in Sint-Niklaas.. daar hebben ze vrij veel keuze en zijn ze ook heel vriendelijk..
De schoenen van bij Van Loock in Zandhoven. De moeite om te gaan want genoeg keuze en niet zo duur als in de bruidswinkel.
Inge
|
|
Kim
28-3-2009
|
7-7-2008 17:30:21
Hoi Inge
Eerst en vooral een dikke proficiat! Wij willen volgend jaar ook naar Mauritius op huwelijksreis en zouden ook naar hotel Legends gaan, hadden jullie die super all inclusive, met uitstappen enz inbegrepen? Bij welke touroperator hadden jullie geboekt? Met welke vliegmaatschappij zijn jullie gevlogen? En viel dat mee? En misschien een 'onbeleefde' vraag, wat heeft jullie ganse huwelijksreis gekost? Alvast bedankt voor de tijd te nemen om mijn vragen te beantwoorden. Groetjes Kim
|
|
Inge
14-6-2008
|
8-7-2008 10:12:20
He Kim,
We hebben geboekt met Jet Air (Afrika).. oorspronkelijk in hun VIP boek zien staan maar dit jaar stond het daar niet meer in. We hadden inderdaad all-inclusive (met gratis 20 min. massage, zwemmen met dolfijnen, uitstap naar Ile-des-deux-cocos, gratis initiatie golf, rondleiding keuken, menu van de chef..). We hebben uiteindelijk alleen maar de massage en de menu gedaan, maar dat lag aan mijn echtgenoot.. We hebben de TGV genomen naar Parijs en dan gevlogen met Air Mauritius (was zeer goed geregeld, tickets vliegtuig hier in Brussel-Zuid waar we de trein namen al gekregen en ook omgekeerd, in Mauritius al treinticketten voor Parijs). Service best ok (eten vind ik nooit echt goed op een vliegtuig dus deze keer ook niet), je hebt ook een schermpje in de stoel voor jou om films te bekijken, je krijgt sokken en een masker om te slapen :). Wel veel turbulentie gehad op beide vluchten dus als iemand ziek wordt misschien toch iets innemen.. Ah ja, telkens je iets in het hotel verbruikt moet je een bonnetje tekenen waarvan de prijs op het einde 0 is, en je moet toch rekenen dat je, zonder overdreven te doen, dagelijks zo'n 200 EUR opeet en drinkt. Het bad in je kamer is zéér tof, 's avonds altijd live muziek, het personeel bedient je op je wenken.. echt zeer verzorgd. Maar dat mag ook wel voor die prijs. Ik zou het eigenlijk nog moeten nakijken maar alé, afgerond hebben we 5000 EUR betaald voor 9 nachten (ipv 7)en 11 (bijna volledige) dagen. Wat je zeker zou moeten doen als je gaat is wat wij als excursie hebben gedaan nl. in het natuurpark Cassella gaan wandelen met 2 leeuwen. Echt de moeite waard. Zo'n mooie foto's.. Niet goedkoop maar wel echt uniek (je mag wel alleen aan hun achterkant komen maar da's al kick genoeg).
Voilà, ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb..
Groetjes,
Inge
|
|
Kim
28-3-2009
|
8-7-2008 10:31:32
Hoi Inge
Heb veel aan je antwoorden en je verslag! En doet deugd om te horen dat het zijn geld wel waard is! Geniet nog van je wittebroods weken en alle raad van je blijft hier welkom! Groetjes kim
|
|
|
|
|
|
|