Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleding Bruidsmeisje

7-7-2008 14:36:31
Hallo bruidjes en bruidegommen in spe en bezoekers van dit forum.

Onze dochter (nu 21 maanden) zal natuurlijk bruidsmeisje zijn op onze trouw. Nu zijn wij op zoek naar een leuk kleedje voor haar. Iemand een tip waar ze mooie kindercollectie hebben.

Graag regio limburg.

Dank je wel op voorhand

groetjes

Sabine
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 741

kristien
25-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 15:37:47

Hallo Sabine,

Er is een internetwebsite van Nederland: www.chiqie.nl die prachtige kleedjes heeft voor bruidsmeisjes en ook prachtige accessoires zoals bv. een kroontje, dit alles tegen een schappelijke prijs.
Ik heb tweemaal daar besteld en het is allemaal heel correct verlopen en de kwaliteit van de kleedjes is perfect. Ook kan je indien je een vraag hebt, altijd bellen met de verantwoordelijke persoon. De bestelling wordt per TNT geleverd, maar indien je niet thuis bent, leveren ze het bij de buren.

groetjes

dorien

Meld misbruik7-7-2008 15:41:50

Misschien belachelijk hé, maar onze kleedjes komen gewoon uit babywinkel (zoals Prémaman, baby 2000,...). Soms heb je zelfs geluk in winkels als C&A om iets leuk te vinden.
Als je natuurlijk échte bruidskleedjes zoals jouw kleed zelf wil vinden, kan je best in de echte bruidswinkels een kijkje gaan nemen!

Veel succes!

caroline
26-9-2008
 Meld misbruik7-7-2008 17:08:13

hey,

je kan eens gaan kijken op www.humpiedump.nl voor de bruidsmeisjes.

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-7-2008 17:16:55

2x kadet in hasselt
www.lollypop.nl in eindhoven

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 18:27:17

Wij hebben de kleertjes van ons bruidsmeisje (ook ons dochtertje) gehaald in maasmechelen,bij Orchestra,dat ligt in de m2.
Heel mooie kleertjes,valt goed mee van prijs.

Grtz sarah

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik8-7-2008 12:21:20

fiogf49gjkf0d
Hallo,
wij hebben ook twee meisjes tussen 2en3jaar en wij gaan voor een mooi prinsesenkleedje gaan suitekleedje of bruidsmeisjes kleed maar eigelijk is het een verkleedkleedje maar super mooi en schattig ze zijn vaak een stuk goedkoper het ziet er ongeveer zo uit

http://www.kleinezebra.com/product.php?category=79&...

en daarna kunnen ze het nog gewoon als verkleedkleed om prinses fee of elfje gebruiken, want zo een ander kleed komt toch maar in de kast zonder dat het nog gedragen wordt.

groetjes sylvia

Chris
6-6-2009
 Meld misbruik8-7-2008 16:49:53

fiogf49gjkf0d
Hey,

Het hangt natuurlijk af van de datum waarop je trouwt maar wij gaan de kleding voor onze bruidskindjes halen bij C&A. Wij trouwen in juni '09 en zullen iets kiezen uit de communiecollectie. We hebben dit jaar gezien dat daar echt wel mooie kleding tussen zit en veel goedkoper dan in de bruidswinkel.

Groetjes

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 18:52:05

fiogf49gjkf0d
hoi sabine
ik ben naar de markt ik Luik geweest enheb haar zo een prinsessen kleed gehaald
héél schattig ons bruidskindje kan net lopen ben zo fier en blij ze is net 1 jaar geworden
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...