Terug naar overzicht
Hallo Sabine,Er is een internetwebsite van Nederland: www.chiqie.nl die prachtige kleedjes heeft voor bruidsmeisjes en ook prachtige accessoires zoals bv. een kroontje, dit alles tegen een schappelijke prijs.Ik heb tweemaal daar besteld en het is allemaal heel correct verlopen en de kwaliteit van de kleedjes is perfect. Ook kan je indien je een vraag hebt, altijd bellen met de verantwoordelijke persoon. De bestelling wordt per TNT geleverd, maar indien je niet thuis bent, leveren ze het bij de buren. groetjes
Misschien belachelijk hé, maar onze kleedjes komen gewoon uit babywinkel (zoals Prémaman, baby 2000,...). Soms heb je zelfs geluk in winkels als C&A om iets leuk te vinden. Als je natuurlijk échte bruidskleedjes zoals jouw kleed zelf wil vinden, kan je best in de echte bruidswinkels een kijkje gaan nemen!Veel succes!
hey,je kan eens gaan kijken op www.humpiedump.nl voor de bruidsmeisjes.groetjes
2x kadet in hasseltwww.lollypop.nl in eindhoven
Wij hebben de kleertjes van ons bruidsmeisje (ook ons dochtertje) gehaald in maasmechelen,bij Orchestra,dat ligt in de m2.Heel mooie kleertjes,valt goed mee van prijs.Grtz sarah
fiogf49gjkf0dHallo, wij hebben ook twee meisjes tussen 2en3jaar en wij gaan voor een mooi prinsesenkleedje gaan suitekleedje of bruidsmeisjes kleed maar eigelijk is het een verkleedkleedje maar super mooi en schattig ze zijn vaak een stuk goedkoper het ziet er ongeveer zo uit http://www.kleinezebra.com/product.php?category=79&... en daarna kunnen ze het nog gewoon als verkleedkleed om prinses fee of elfje gebruiken, want zo een ander kleed komt toch maar in de kast zonder dat het nog gedragen wordt.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dHey,Het hangt natuurlijk af van de datum waarop je trouwt maar wij gaan de kleding voor onze bruidskindjes halen bij C&A. Wij trouwen in juni '09 en zullen iets kiezen uit de communiecollectie. We hebben dit jaar gezien dat daar echt wel mooie kleding tussen zit en veel goedkoper dan in de bruidswinkel.Groetjes
fiogf49gjkf0dhoi sabine ik ben naar de markt ik Luik geweest enheb haar zo een prinsessen kleed gehaald héél schattig ons bruidskindje kan net lopen ben zo fier en blij ze is net 1 jaar geworden groetjes