Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Robben - dagplanning

28-4-2005 7:42:34
Hallo,

Ik ben ook van Maasmechelen!
Ik zit met 1 probleempje, ik weet niet waar ik mijn foto's ga maken. zowel buiten- als binnenlocatie. Weet jij al waar je de foto's gaat nemen.

Tiziana

Tiziana
7-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 450

robben
20-5-2006
 Meld misbruik28-4-2005 8:48:08

mijn voornaam is isabelle hoor (foutje met profiel in te geven :) ).
Wij zitten eigenlijk enkel voor ons wettelijk huwelijk in maasmechelen omdat we daar nu wonen. maar ik heb altijd in hasselt gewoond en we gaan de foto's na de kerk in hasselt laten maken (anders moeten we nog eens op en af rijden). maar in maasmechelen zijn er toch veel leuke plaatsen: de mijnen, value retail, de heide, de winkel de vlotten is ook leuk! Keuze genoeg hoor! Nog veel succes!

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik28-4-2005 11:09:05

Wij trouwen in Maasmechelen maar de feestzaal is in Genk.
Nu hebben ze mij voorgesteld om de foto's te maken in de mijn in Genk en Queen of the south in Genk (dat zou een antiekwinkel zijn).Maar ik heb niet het gevoel van "That's it".Er is nog de Chinese tuin in Hasselt maar daar ben ik nog nooit geweest.
Een verlaten fabriek lijkt mij ook wel leuk. Ik wil verschillende foto's op verschillende locatie's maar ik denk niet dat dat gaat lukken op zo'n korte tijd!!!!

robben
20-5-2006
 Meld misbruik28-4-2005 13:13:02

ik ken die zaak queen of south, dat is inderdaad wel speciaal. De mijnen van genk hadden ze mij afgereaden: je moet er inkom betalen om foto's te mogen trekken en mijn fotograaf had al eens meegemaakt dat de afsrpaak was gemaakt maar dat er niemand stond om hen binnen te laten...
Wij gaan de foto's laten maken bij mooi weer: in een oud kasteel bij mij in de straat, er is ook een vijver,... en bij slecht weer dachten we aan bloemen thomas in hasselt.
Een oude fabriek is inderdaad ook heeel mooi! Zo vervallen oude gebouwen geven toch net iets meer aan je foto's hè... Veel succes nog, wanneer trouw jij?

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik28-4-2005 15:06:55

In de mijnen van Genk moet je 75 Euro betalen voor 2 uren.
Ik ga eens een kijkje nemen in de Queen of south.
Ik zal eens kijken wat de fotograaf ook nog aanraad.
Ik heb nog tijd zat, ik trouw op 07/10/06, maar mijn probleem is dat ik ver van tevoren alles vast wil hebben.Ik wil niet op het laatste moment nog vanalles gaan zoeken.
Wanneer trouw jij?

robben
20-5-2006
 Meld misbruik28-4-2005 16:19:36

wij trouwen 20 mei 2006, ook nog even wachten dus. Mijn vriend heeft me de week voor kerstmis tijdens een verrassingsweekendje in venetie ten huwelijk gevraagd. Wij hebben de datum zo ver vooruit gezet omdat de zaal die wij graag wilden deze zomer al zo goed als volgeboekt was en we liever niet in het najaar willen trouwen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...