Terug naar overzicht
Hoi SofieNet vandaag prijzen opgevraagd voor Mauritius. Vliegen doe je vanuit zaventem over Frankfurt of Parijs CDG. Je mag rekenen dat je toch 20u onderweg bent met overstap inbegrepen. Natuurlijk kan je ook Thalys nemen tot Parijs CDG. Dat kan sneller gaan afhankelijk van je woonplaats. Voor een week of 2 weken is er genoeg te zien, natuurparken in het zuiden, catamaran uitstap, bezoek suikerrietplantages, hoofdstad, shoppen, zwemmen met dolfijnen, het kan allemaal.Ik heb prijzen laten berekenen voor 12dagen/10 nachten in verschillende hotels wel telkens op basis van all inclusive, omdat je je anders blauw kunt betalen. De prijzen variëren tussen de 5000à6000 euro wel telkens 4+* hotels.Wij trouwen op 28/3/2009.Groetjeskim
Dag Kim, ik heb ook je berichtje gelezen. Bedoel je 5000 à 6000 euro, toch voor 2 personen he? Of ben ik hierin verkeerd?Els
Hoi ElsJa die prijs is voor 2 personen, al een geluk! :-)GroetjesKim
Hallo Sofie,Wij zijn in april getrouwd en vertrekken op 31/10 voor 8 dagen naar Mauritius en meer bepaald in hotel Le Canonnier 4*deluxe all inclusive.Wij gaan via Frankrijk en onze voorlopige reisroute ziet er als volgt uit.Op 31/10 om 12h10 vertrekken wij vanuit Brussel midi met de TGV naar Frankrijk Charles de Gaule. Om 15h55 vertrekken wij met Air Mauritius en wij komen de volgende morgen aan om 5h55 (je moet wel rekening houden met een tijdverschil van 4h dacht ik). Als we terugkomen vertrekken we op Mauritius om 08h50 naar Charles de Gaule (aankomst voorzien 17h20) en dan reizen wij met de TGV naar Brussel midi aankomst voorzien 20h03.Wij betalen ongeveer 3600€ voor 2 personen all inclusive. Wij hebben geboekt via Mauritius travel. Blijkt de goedkoopste aanbieder te zijn van reizen naar Mauritius.Sandra
Wij vertrekken op 21 september voor 10dagen nr Mauritius. We hebben dezelfde reisroute als San. We verblijven in hotel Dinarobin (all inclusive) en betalen ongev 5000euro. Alles inbegrepen!Vraag in je reisbureau zeker nr de honeymoon voorwaarden. Ik reis nu bv 50% goedkoper als bruid!Groetjes
Hey Sofie,Je kan er best de hotelletjes uitkiezen met de grootste honeymoonkorting. Ik ben zelf reisagente en trouw volgend jaar. Ook wij zouden kiezen voor een huwelijksreis naar Mauritius. Dus als je tips en info nodig hebt, mail me dan maar want ik zit dagelijks met m'n neus in die reisboeken.cindy@hoevensreisbureau.comxxxCindy13/06/2009