Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos

7-7-2008 17:13:37
Hallo, wie weet waar je in de buurt van Hasselt, Diepenbeek, Tongeren ... een enveloppendoos kan kopen? Of hoe je dat rap en eenvoudig zelf kan maken? :)
Groetjes

An
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1260

griet
23-6-2014
 Meld misbruik7-7-2008 18:18:27

Hey,

Is er bij jou in de buurt geen filiaal van AVA papierwaren. Ik heb de mijne daar gekocht.

Grietje 08/08/08

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 18:25:07

Hey,langs bloemne thomas in hasselt ligt een ava,daar vindt je ze.

Grtz sarah

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik7-7-2008 18:39:01

Ik heb die van mij zelf gemaakt en ik moet zeggen het resultaat is geslaagd. ik ben vertrokken van een doos van printpapier, en heb daar de zelfde figuren op gebruikt van onze uitnodiging. Als je eens een foto wilt zien... anneleen@jufanneleen.be

groetjes

11-07-2008 tkomt dichter en dichter... en de zenuwen ook :)

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik7-7-2008 19:43:47

fiogf49gjkf0d
Hallo,

ik heb onze enveloppendoos gisteren gemaakt met een grote schoendoos. Ik heb ze eerst volledig ingepakt met stevig papier (hetzelfde papier als waarmee ik de uitnodigingen ga maken). Dit ging makkelijk doordat ik dubbelzijdige plakband (van die hele stevige, met zo een mousse velletje ertussen) kleefde op elke kant van de doos en dan het papier er stevig tegen aan duwde. Daarna de zijkanten recht geknipt en de flappen overgevouwen tot aan de onderkant (een beetje zoals je een cadeautje inpakt)

Dan heb ik bovenaan een groot blauw vierkant gekleefd (parelmoerpapier zoals op onze uitnodigingen), zilverkleurig angel wire en de giraffen die ook op onze uitnodigingen en al de rest staan. Het thema van onze trouw zijn de giraffen van Leendert Jan Vis...

Eigenlijk is het dus heel simpel. Je kan ook wat voorbeelden zien op deze site
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=314...
Op www.trouwshop.com vind je trouwens heel veel toffe ideeën en foto's van zelfgemaakte uitnodigingen, allerlei bruidsboeketten, kapsels enz. Ik heb er al een heleboel van opgeslaan op mijn pc... dus ga er zeker eens kijken ;-)

Groetjes en hopelijk raak je wijs uit mijn uitleg. (anders stuur je maar een pb)
Inge

An
12-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 21:04:26

Bedankt, ik denk dat ik hiermee wel verder kan!

Leen
18-7-2008
 Meld misbruik7-7-2008 22:50:52

In Hasselt in de AVA hebben ze momenteel geen dozen meer. Ze zijn besteld en komen hopelijk volgende week binnen. Ik had ook al gebeld.
Liefs,

Leen.

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik8-7-2008 6:56:04

ik heb de mijne in de blokker gekocht, eigenlijk voor niks want de feestzaal had er al een klaar gezet, ik gebruik hem nu voor het bewaren van al mijn kaartjes en herinneringen

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 18:50:05

hallo
mss een beetje ver maar in de AVA in Rekem liggen er nog 3 in voorraad ben toevallig mijn er vandaag ook gaan halen
groetjes bij ons nog 9 daagjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...