Terug naar overzicht
hey, doe gewoon wat jij het mooist vindt! (eerlijk gezegd kan ik mij van de meeste uitnodigingen niet eens herinneren in welke kleur de adressen gedrukt/geschreven werden... handgeschreven is wel mooi, maar als je er honderden moet schrijven, dan is de pret er al snel af! als ik een uitnodiging krijg... dan maakt het mij niet uit of het geschreven/geprint is!)
Hoi WendyIk ben van plan om mijn adressen op etiketten te printen. Mijn zus heeft een bestand met al een boel adressen in. Een deel van de uitnodigingen schrijf ik zelf, vooral diegene die we zelf gaan afgeven of posten, dan is nonkel Jos en tante An voldoende, vind ik.GroetjesKim
heyvan ons waren het bruine enveloppen en heb zelf de adressen geschreven met een zilveren pen ('t waren er wel 100, zodus had mijn werkje)... ma 't plezier ervan was wel leuk, zo van: dhr en mevr... héhégroetjes elineB-day: 16aug 08
Wij hebben de enveloppen gedrukt met de printer, in lettertype calligraph 24: héél sierlijk. Ik vind dus zeker dat dit kan! Het bespaart je alleszins een hele hoop werk en de envelop die smijten ze toch weg!Grts, Joke12 juli 2008