Terug naar overzicht
ik heb er een specialleke uitgekozen: ready for your love van 'sioen'groetjesB-day: 16augustus 08
Ik kwam met mijn papa binnen op de tonen van 'I will be your bride' van The Kelly Family... Subliem gewoon, echt een geweldig passend nummer dat je kan vinden op youtube...Lien, 142 dagen getrouwd :-)))
Ik zal vrijdag binnenkomen op my favourite adventure van K'choice. en de suite komt binnen op de soundtrack van Shakespaere in love (want bij deze film is het een beetje begonnen :) )groetjes Anneleen 11-07-2008 tkomt dichter en dichter...
wij hebben als intredelied allegria van cirique de soleilgeweldig nummer groetjes karolien08/08/2008
j' y suis jamais allé van yann tiersen (uit amélie poulain)
Wij hebben 'altijd heb ik je lief' van CouseauGroetjes Eva
Wij hebben "Highland Cathedral". Live gespeeld in de kerk door doedelzakspeler.Groetjes
Hallo,Wij hebben 'Braveheart Theme' van Enya uit de gelijknamige film...
fiogf49gjkf0dWij hebben voor de suite "concerning hobbits" van howard shore.En voor mij "Starlight" van Muse.GroetjesKim02/08/08
Wij komen binnen op "Gabriels oboe" van Morricone - Soundtrack van The Mission.Wij dachten eerst Shakespeare in love te nemen, wat ok heel prachtig is, maar wij hebben live - muziek en die partiture was daarvoor te moeilijk.Maar deze is ook héél mooi...Grts, Joke12-07-08
fiogf49gjkf0dShe - Elvis Costello