Terug naar overzicht
Ik heb vandaag mijn schoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven.Ik heb daar ook een niet lederen schoen gepast, daim in 41. Dit was de allerlaatste van deze collectie in deze maat. Eind augustus, begin september komt de nieuwe collectie binnen. Misschien dan es gaan kijken? Als dat kan natuurlijk :-)Winkel is echt aan te raden!Groetjes en succes!Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
idd van loock is een aanradergeorgette in antwerpen verkoopt vegetarische schoenen misschien is dat ook een optie. maar die zijn maar tot eind deze maand geopend en gaan dan via het internet verkopenwaarom niet lederen schoenen? mijn mama is allergisch aan lederen schoenen...
fiogf49gjkf0dHey,Ik heb schoenen van Elsa Rainbow, zijn satijnen schoenen. Mss een optie? De verkoopadressen kan je via hun site vinden.http://www.elsarainbow.nl/ Groetjes, katrien
Ik ben één van mijn schoenen bij Carmi gaan halen.Enorm veel keuze aan witte schoenen, ook net lederen en de prijs valt goed mee.
Ik heb al schoenen van bij Georgette, maar ik vind ze wat ongemakkelijk (5cm hoge smalle hak). Ik heb er nu platte besteld via vegetarian shoes uk.Ik heb gebeld naar Carmi. Volgens de vrouw aan de lijn hebben ze enkel lederen schoenen.Ik wil niet-leder omdat ik een dier- (en milieu- en mens) vriendelijk feest wil. Ik draag al een tijdje bewust geen lederen schoenen.