Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

niet-lederen schoenen gezocht

7-7-2008 20:53:10
Ik ben op zoek naar niet-lederen witte schoenen, liefst met een lage hak. Maat 41.
Nieuw of tweedehands.
Alvast bedankt voor alle tips!

nathalie
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1010

Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik8-7-2008 0:46:57

Ik heb vandaag mijn schoenen gevonden bij Van Loock in Zandhoven.Ik heb daar ook een niet lederen schoen gepast, daim in 41. Dit was de allerlaatste van deze collectie in deze maat. Eind augustus, begin september komt de nieuwe collectie binnen. Misschien dan es gaan kijken? Als dat kan natuurlijk :-)
Winkel is echt aan te raden!

Groetjes en succes!
Sarah

www.30mei2009.bruiloftsite.nl

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-7-2008 8:16:46

idd van loock is een aanrader

georgette in antwerpen verkoopt vegetarische schoenen misschien is dat ook een optie. maar die zijn maar tot eind deze maand geopend en gaan dan via het internet verkopen

waarom niet lederen schoenen?

mijn mama is allergisch aan lederen schoenen...

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 9:32:36

fiogf49gjkf0d
Hey,

Ik heb schoenen van Elsa Rainbow, zijn satijnen schoenen. Mss een optie? De verkoopadressen kan je via hun site vinden.
http://www.elsarainbow.nl/

Groetjes, katrien

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 20:19:01

Ik ben één van mijn schoenen bij Carmi gaan halen.
Enorm veel keuze aan witte schoenen, ook net lederen en de prijs valt goed mee.

nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 20:02:15

Ik heb al schoenen van bij Georgette, maar ik vind ze wat ongemakkelijk (5cm hoge smalle hak). Ik heb er nu platte besteld via vegetarian shoes uk.
Ik heb gebeld naar Carmi. Volgens de vrouw aan de lijn hebben ze enkel lederen schoenen.
Ik wil niet-leder omdat ik een dier- (en milieu- en mens) vriendelijk feest wil. Ik draag al een tijdje bewust geen lederen schoenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...