Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Avondfeest

7-7-2008 23:58:26
Hallo iedereen!!

Wij trouwen binnen 3 weken, spannend!!
We hadden graag nog wel een leuk lied wanneer de taart zal binnen gebracht worden, heeft iemand een idee?? Het mag een 'hevig' zijn hoor!! :)
Ook zijn we nog op zoek naar leuke spelletjes om tijdens het dansfeest te doen, ze mogen wel niet te lang duren want anders zou het langdradig worden...

Alvast bedank!!
Eva -x-

eva
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 921

LeBart

Meld misbruik8-7-2008 8:52:29

fiogf49gjkf0d
spelletjes tijdens het dansfeest ... GEEN. Spelletjes breken de sfeer, zijn een hel voor de DJ want je moet elke keer van 0 terug beginnen opbouwen.

een idee voor de taart ... ietwat hevig ...
Dance :
- apoptygma berzerk - love never dies
- armani & ghost - airport
- CYB - now
Rock :
- Metallica - enter sandman
- liquido - narcotic
- blur - song 2
- grip inc. - painted black

joke
12-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:38:54

Wij laten de taart binnenkomen op He's a pirate, van Pirates of the Carribean.
Zelf komen wij binnen op Villa Volta van de Efteling; kippenvelmoment!

Grts, Joke
nog 4 dagen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...