TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
|
8-7-2008 12:23:51
Hoi!
'T Raadmakers in Elen: - gezellig, maar niet zo heel ruim voor te trouwen als je veel gasten uitnodigt. Redelijk bekend in de omgeving ivm huwelijksfeesten
- Aen't Venne: Veel keuze in menu & buffetvormen, goeie kwaliteit/ prijs verhouding. Ooit zilveren bruiloft gehad van m'n ouders en dat was erg goed meegevallen.
- La butte aux bois: opgelet met de afrekening! Een mooie locatie, prima eten, maar van een iets hogere klasse...
- Slot Pietersheim: na vier maanden hebben wij onze offerte nog steeds niet ontvangen... dus kozen we resoluut voor een ander adres!
Mocht je meer info willen, mail me maar gerust... geen probleem!
elsvdb21@hotmail.com
Veel succes ermee!
Groetjes, ELs
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Els
25-4-2009
|
9-7-2008 4:28:29
Hallo,
-Maxim Palace vind ik persoonlijk nogal kitcherig overkomen wat interieur betreft. heb hier ook al wat slechtere commentaar over gehoord.
-'t Raadmaekers is wel goed, ben er zelf al een aantal keer geweest als gast op een bruiloft.
- Kasteel Wurfeld en La butte aux bois, zijn beide heel sjiek en goed, maar daar hangt een prijskaartje aan vast!!
- Bernini hebben wij zelf ook overwogen, maar op het laatste toch niet gekozen. waren er te gast op een bruiloft en er was niet genoeg eten voorzien voor iedereen (BBQ)
- Zeker ook eens informeren en jullie bevragen bij Het Daelhof in Opgrimbie!! Mooie zaal en zeer goede catering!!
Groetjes en veel succes verder. els (25/04/2009)
|
|
sarah
18-7-2008
|
9-7-2008 7:26:55
Hey,wij gaan ons feest in zaal "aen't venne" in opgrimbie doen,over 9 dagen is het zover. Ik moet zeggen,de manier dat je bij dirk (de eigenaar) onthaalt wordt,chapeau,niks is hem teveel gevraagd.
Daelhof zijn we ook gaan zien,maar ik vindt dat de prijs daar nogal hoog lag voor wat je kreeg.
Grtz sarah
|
|
Tofke01
8-8-2009
|
9-7-2008 8:29:12
Hallo!
Bedankt voor jullie reacties! Ze geven ons toch al een ruw idee van wat we kunnen verwachten! 't Daelhof is idd ook een mooie locatie, maar hebben we toch weerhouden omdat we daar al een paar keer zijn geweest met familie-kerstfeestjes en een ander trouwfeest in de familie. We zouden liever een 'unieke' locatie hebben ;o)!
Graag horen we nog meer reacties van jullie over de andere locaties!
Groetjes!
|
|
Tofke01
8-8-2009
|
9-7-2008 8:32:52
fiogf49gjkf0d Mss nog een vraagje:
Wat zijn jullie eerst gaan bespreken om zeker te zijn dat je de datum hebt die je wil? - de zaal? - de pastoor? - het gemeentehuis?
Wij zijn nu, ruim een jaar op voorhand, eerst op zoek naar een zaal en dachten dan de datum te gaan checken op het gemeentehuis en bij de pastoor.
Heeft er nog iemand gehoord dat je bij de gemeente maar x aantal maanden op voorhand de datum kan reserveren? Dus niet bijvb een jaar op voorhand.
Ben benieuwd!
Groetjes
Kristof
|
|
Katrien
22-8-2009
|
9-7-2008 11:49:29
Hoi Kristof,
Wij trouwen op 22 augustus 2008 in Maaseik (Neeroeteren).
We zijn eerst naar enkele zalen gaan kijken en hebben daar gevraagd welke data nog beschikbaar waren. Toen we uiteindelijk een zaal gekozen hadden, heb ik daar een optie genomen op 22 augustus.
Toen heb ik naar het gemeentehuis gebeld. Daar heb ik toen 22 augustus 2009 laten vastleggen onder voorbehoud dat ik ook de kerk kon vastleggen. Ik kreeg wel maar enkele dagen de tijd om te bevestigen.
Vervolgens heb ik naar de pastoor gebeld en heb ik de kerk vastgelegd.
Aangezien alles nog vrij was heb ik toen zowel de zaal als het gemeentehuis bevestigd.
Heb ook meteen de DJ die we graag wilden vastgelegd.
De fotograaf, een vriendin, hebben we ook reeds verwittigd en zij heeft al bevestigd dat ze het graag wil doen.
Het is even vervelend al die telefoontjes, maar nu is wel alles vastgelegd.
Groetjes en veel succes Katrien
|
|
Tofke01
8-8-2009
|
16-7-2008 8:46:53
Sarah,
Alvast een dikke proficiat met je trouwfeest! Wij wensen jullie een mooie dag toe!
Zou je een kleine reactie kunnen plaatsen na je trouwfeest in Aen't Venne? D.i. als jullie niet onmiddellijk erna op huwelijksreis vertrekken. Wij zijn nl. ook zeer geinteresseerd in deze zaal.
Groetjes!
|
|
Snfkd
1-1-2012
|
28-1-2010 21:36:51
Wij gaan ons feest bij slot pietersheim houden. Het zag er allemaal leuk uit. Het enige nadeel is dat ze niet snel reageren op mails met vragen. Ik ben nu al 2,5 week aan het wachten op een reactie. Dit maakt mij wel een beetje zenuwachtig, want als dit ook hun houding is op onze grote dag, dan belooft dat niet veel goeds... Zijn er nog mensen met positieve ervaringen bij slot pietersheim?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|