Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel uitnodigingen extra?

8-7-2008 10:17:21
Hallo bruidjes,
Onze uitnodiging is momenteel naar de drukker. We wachten nog op 't resultaat van de proefdruk. Zit alleen nog met een vraagje: bestellen jullie het exact aantal uitnodigingen of meer? Hoeveel meer?

Groetjes
Karen

Karen
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 968

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:19:13

Wij moeten vanavond naar onze proefdruk gaan kijken. Als we naar de huidige gastenlijst kijken komen we op 70 à 80 uitnodigingen uit, maar we gaan er 100 bestellen.

Groetjes,
Daphne

joke
12-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:33:41

Wij hadden er ook ee 20 - tal extra besteld, en nu hebben we er nog maar 5 over. Je deelt dat altijd nog wel ergens uit, al is het maar om te laten weten...

Ik zou er dus wel wat extra nemen. Achteraf laten drukken is duurder.

Grts, Joke

eline
5-9-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:35:32

fiogf49gjkf0d
Hey Karen,

Het is toch altijd beter om er een aantal extra te bestellen want hoe dichter je bij de trouwdatum komt hoe meer de ouders er mee bezig zijn en dan gebreurt het wel dat ze nog een kaartje willen geven aan iemand, niet echt dat deze zal komen maar gewoon omdat deze persoon belangrijk is.

Ik heb zo nog een kaartje moeten sturen naar de broers en zussen van onze grootouders, zij zullen niet komen daat zij allen een beetje te oud zijn maar willen wel graag een kaartje, en als je zo een kaartje geeft zijn ze zo blij.

groetjes ELine
05/09/2008

Sandra
13-10-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:44:06

fiogf49gjkf0d
Hey Karen,

Wij hadden zo geteld ( wat FOUT was van ons ). Er komen 180 personen naar het avondfeest, dus met 100 uitnodigingen komen we wel toe. Blijkt dat we veel singles hebben uitgenodigt... wat leidt tot dat we 110 uitnodigingen nodig hadden... Goed dat was geen probleem want ik had 150 uitnodigingen voor de receptie, dus kon ik daar wat van gebruiken ( en zo van die klein kaartjes had ik genoeg ). Nu heb ik natuurlijk moeten schrappen in de uitnodigingen van de receptie. En in totaal heb ik 1 reserve uitnodiging nog liggen. Dus zeker genoeg bestellen !! Voor ons is het nog 2 maanden te gaan dus ik vermoed dat die laatste reserve uitnodiging zeker nog gaat uitgedeeld worden....

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 10:59:34

fiogf49gjkf0d
Wij hadden ook zo'n probleem. Ruim genomen maar we moeten van de zaal aan honderd man zitten voor het avondfeest of we moeten 1600 extra betalen.

Dus nu om aan die 100 te geraken hebben we veel extra mensen moeten uitnodigen als er mensen niet konden komen.

We hebben al digitale moeten verzenden.
Ze zijn op!!

Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...