Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dIk heb zelf een enveloppendoos gemaakt. ik ben wel vertrokken vanuit een doos. anneleen@jufanneleen.be voor een foto. groetjes
fiogf49gjkf0dmijn Grootmoeder is vorige zomer hertrouwt zij had een grote rode Brieven bus gezet waar zij alles instaken en je kan het ook op slot doen. wat opzich misschien wel een plusplunt is. ook nog het is zeer orgineel.groetjes Kay22/08/2009
fiogf49gjkf0dik ben ook aan het denken aan iets leuks en denk dat ik het volgende ga doen: in veel interieurwinkels zie je nu van die lieve, witte vogelkooitjes. de gasten kunnen gewoon hun enveloppe er in schuiven (er zitten toch overal spijlen...) en je kan er een mooi accent bij verwerken dat bv in de uitnodigingen terugkomt. (wij werken met gifgroen en bruin, dus hang ik er ook enkele linten aan in die kleuren)
Ik ga denk ik een gewone schoendoos zetten, ingepakt in papier met hetzelfde ontwerp als de uitnodigingen. Ik heb die zelf gemaakt, dus ik ga aan de drukker vragen om een extra velletje af te drukken...