Nu Online
Momenteel zijn er 339 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beertjes en locatie

8-7-2008 14:58:48
hallo ik ben dringend op zoek naar het trouwkoppeltje van me to you kben van brugge maar in stad nog niet gevonden .wie weet er enkele originele locaties iom fotos te nemen zowel buiten als binnen met het weer in belgie weet je maar nooit joepi nog 31 dagen en het is zover

saskia
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 940

Yvonne
22-5-2009
 Meld misbruik8-7-2008 18:21:44

Dag Saskia,

Ik heb die beertjes gevonden in de Expo. Misschien eens navragen, ze kunnen dat zeker ook bijbestellen...

groetjes
Yvonne

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 18:34:54

fiogf49gjkf0d
Hey, typ op google een me to you in,dan kan je naar hun site gaan,geloof dat ze die daar ook verkopen.
Ik heb het in de winkel gevonden,ben wel van limburg.

Grtz sarah

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik8-7-2008 19:23:34

Hey,

Wij hebben de beertjes gevonden in Dreamland. In expo en bozzy heb ik ze ook al gezien.

Groetjes, Katrien

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik8-7-2008 21:25:38

Hallo, je kan op de site van me to you inderdaad heel veel dingen bestellen met de trouwbeertjes, gastenboek, ringkussen,album, topper voor op de taart,pluche beertjes,... en schappelijke prijs.
groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...