Terug naar overzicht
hey,van welke regio zijn jullie? En wat is jullie prijs?stuur mij graag eens een e-mail met verder uitlieg.caroline.watty@hotmail.com
Aan mij mag je ook wat meer informatie bezorgen.liendesmedt@hotmail.com
hallo,dit klinkt alvast veelbelovend.Van welke regio zijn jullie?ik had graag wat meer informatie op nathalielenaerts@yahoo.com
fiogf49gjkf0dHoi,klinkt interessant, kun je wat meer info doormailen op hannaby100@hotmail.comgrtjs, sofie
hallo van welke streek zijn jullie en ben je nog vrij op 8 november.groetjes maureen
Hoi Maureen,Tot nu toe zijn we nog vrij op 8 november, als je je e-mail adres geeft zullen we wat meer informatie over ons sturen. We komen uit twee regio's. Namelijk Antwerpen (Be) en Roosendaal (NL).Groetjes Joyce en Steven
Hallo, ik zou ook graag wel wat meer info willen. vermeulenkelly@hotmail.comThankx
Dag Joyce en Steven,Wat is jullie prijs? Maken jullie ook een album of zijn het enkel de foto's op CD?Kunnen jullie enkele voorbeelden bezorgen?Alvast bedankt!sofiekeb@hotmail.com
Hoi,kunnen jullie wat meer informatie doormailen aub? Mijn trouw vind plaats in Beveren-Waas op 18 juli volgend jaar.saskia_de_clercq@hotmail.comalvast bedankt!
Dag Joyce & Steven, Wij trouwen op 6 juni volgend jaar te Antwerpen en zijn nog op zoek naar een fotograaf. Kunnen jullie jullie gegevens ook doorsturen naar carolinebox@hotmail.com? Alvast hartelijk bedankt!Caroline & David
fiogf49gjkf0dGoeiemorgenIs het mogelijk ons ook wat meer info te bezorgen?Wij zijn wel van de regio Aalst...sofie4@live.beAlvast bedankt !
Hoi Leen,Ons bedrijf is gevestigd in Roosendaal. We zijn momenteel bezig met het aanvragen van een kvk-nummer. Maar Steven woont in Antwerpen, dus vandaar dat we vaak vanuit twee locaties werken.Groetjes Joyce en Steven
fiogf49gjkf0dook wij zouden graag wat meer info en prijzen willen ontvangen.Wij zijn wel van de regio Sint-Niklaasannekedewree@versateladsl.be
Hoi,Ook graag wat meer info op koekedoos20@hotmail.comBedankt!
Wij zouden ook graag wat meer info willen over de prijzen enzo, hoelang jullie komen en dergelijke? wij zijn van nijlenmarciamaes@hotmail.com
Hoi,Wij willen ook wat meer info, wij zijn wel van West-Vlaanderen.kaat.bekaert@skynet.beGroetjesKaat23/05/2009