Terug naar overzicht
wij gaan de aandacht wat afleiden van ons tijdens de openingsdans. we gaan de foto's van door de dag al projecteren tijdens de openingsdans...GroetjesHeidi13/09/2008
hallode mijne zag dat ook niet zitten, maar alles is vlot verlopen, we waren constant aan het babbelen tijdens onze dans, het was niet echt romantisch maar we waren wat weg met onze gedachten, en keken niet rondom ons.veel succes
fiogf49gjkf0dhey Nancy,Wat ook soms gedaan wordt is dat jullie voor de openingsdans niet alleen op de dansvloer staan.Jullie ouders, broer(s) en of zus(sen) kunnen samen met jullie dansen, eventueel getuigen ook.Op die manier staan er toch 3 tot 5 koppels op de dansvloer en dan staan jullie zowiezo veel minder in de kijker en hebben jullie toch een duidelijke openingsdans.Je kan aan de Dj vragen dat hij het liedje een beetje inkort en dan redelijk snel overgaat op een melodie waarop gechangeerd kan worden, zo zal jullie dansvloer vlig vol staan.groetjes ELine05/09/2008
Hey Nancy,Wij hebben zowat het zelfde probleem. Mijn vriend (nee verloofde hihi) staat ook ABSOLUUT niet graag in de belangstelling dus zag ook zwaar op tegen de openingsdans omdat we eigenlijk ook allesbehalve topdansers zijn..Afleiden is de boodschap dus!De projectie van de foto's (zoals Heidi) vind ik ook een heel leuk idee, had ik nog niet aan gedacht.Wij hebben ervoor geopteerd om een kort liedje te nemen, de lichten te doven en aan iedereen een vuurwerkstokje te geven.Dat geeft volgens mij een heel leuk effect, enerzijds het mooie effect van de kaarsen en vuurwerkstokjes en anderzijds leidt het de aandacht ook een beetje af..Dus misschien is aandacht beetje afleiden ook voor jullie een goed idee?!Groetjes,Evelien(30/08/08)We trouwen wel thuis in een tent, waardoor het nog een ander effect zal hebben dan in een feestzaal.
Hey Nancy,Even reageren ivm de powerpoint, dit zou inderdaad goed kunnen werkenAlhoewel ik denk dat de meeste mensen het jammer zullen vinden dat ze tegelijkertijd naar twee dingen moeten kijken,want we kunnen namelijk maar 1 met een keer héIk denk toch dat in het begin alle aandacht naar jullie zal gaan en pas halverwege het liedje er aandacht naar de powerpoint zal gaan.Ik vind het dan jammer dat ze de helft van de powerpoint hebben gemist want daar kruipt toch ook energie en tijd in héMaar jullie moeten doen wat jullie zelf willengroetjes ELine05/09/2008
wij werkten met een powerpoint tijdens de openingsdans, dat waren 30-tal foto's en enkele filmpjes die constant herhaald werden gedurende openingsdans, de vader-dochterdans en de derde dans. Mensen hadden zo wat afleiding (openingsdans is nu ook niet zo spectaculair m.i. als je effe gezien hebt, is da al genoeg). Ik denk dat iedereen wel elke foto zal gezien hebben aangezien het zich dus herhaalde.groetjesKim