Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

8-7-2008 21:10:03
Hallo,
Kan er mij iemand helpen met de uitnodigingen? Wij trouwen op 11 okt 2008 en ik moet er dus dringend voor kijken. Wij hadden graag klassieke kaarten met dus aan de linkerkaart de namen van mijn ouders en aan de rechterkant de namen van mijn verloofde zijn ouders, maar zijn ouders zijn spijtig genoeg overleden. Nu zou dit dus een lege linkerkant zijn. Wat kan ik daar precies plaatsen? Alvast bedankt voor de hulp.
Isabelle

Isabelle
11-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1043

Wendy
13-9-2008
 Meld misbruik8-7-2008 21:31:47

je kan altijd zijn ouders hun namen daar toch plaatsen, met een kruisje achter.....

Is best moeilijk hoor ....

Groetjes
wendy 13/09/08

LIEN
5-7-2008
 Meld misbruik8-7-2008 22:57:56

Hallo

het is misschien niet echt makkelijk maar ik denk dat er voor alles een oplossing is.
Zoals eerder geschreven kun je de namen van zijn ouders schrijven met een kruisje maar dit ligt waarschijnlijk gevoelig.
Leven zijn grootouders nog? Dan kun je de namen van zijn grootouders vermelden.

Ik denk ook wel mocht je dit vragen aan je drukker dat hij ook wel een goede oplossing zou vinden om een ideale oplossing te vinden.

Veel groetjes
Lien

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-7-2008 6:15:19

Hey,is er geen mogelijkheid om de namen van zijn meter en peter daar te ze zetten,normaal gezien is het ook de bedoeling van een meter en peter om hun "doopkind" op te nemen als er iets met de ouders zou gebeuren.

Grtz sarah

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik9-7-2008 9:38:24

Mijn schonmoeder is 2 jaar geleden ook overleden. Omdat mijn ouders een deel van het feest betalen, wou ik hen absoluut op de uitnodiging. We waren het er wel over eens dat we niet zouden schrijven: "onze ouders nodigen uit" of "dit vieren wij met onze ouders (en dan de namen)" omdat dat niet paste voor mijn overleden schoonmoeder.
Ik dacht ook eerst van haar niet te vermelden want een kruisje op een feestelijke uinodiging, dat leek me zo raar. Maar mijn verloofde wou er natuurlijk in alle geval zijn moeder op hebben. We hebben er héél goed over nagedacht, we hebben héél veel verschillende meningen gehoord en eentje is blijven hangen: als je haar niet vermeldt, dan zullen er mensen reageren: ze is nog maar 2 jaar overleden, en ze zijn haar al vergeten... Die indruk wouden we zeker niet wekken.
We hebben het nu zo opgelost dat mijn ouders links staan met eerst hun beide voornamen en dan hun beide familienamen en rechts staan eerst mijn shoonvader (ze waren voor het overlijden al lang gescheiden) met voor- en achternaam, dan een liggend streepje en zijn vriendin met voor en achternaam. We hebben niet zo'n super band met die vriendin en ik beschouw haar zeker niet als stief-schoonmoeder, maar het zou van weinig respect getuigen indien we haar niet zouden vermelden.
We zijn uiteindelijk tevreden met hoe we dit nu gezet hebben en hebben van heel wat mensen de reactie gekregen dat we het allemaal heel respectvol vermeld hebben.

Hopelijk heb je er wat aan!
Succes nog,

Katleen

Isabelle
11-10-2008
 Meld misbruik9-7-2008 20:02:20

Hallo,
Allen bedankt voor de reactie!
Ik had het al gevraagd aan de ceremoniemeester en aan de drukker, maar beiden hebben ze nog nooit meegemaakt dat zowel de ouders als de grootouders al gestorven zijn, zelfs zijn doopmeter en -peter zijn er spijtig genoeg ook al niet meer.
Ik denk dat ik nu wel weet hoe ik het ga oplossen. Echt wel mercietjes voor de reacties.
Groetjes.
Isabelle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info