Terug naar overzicht
van welke regio zijn jullie? en wat is zo een prijkaartje? mirkedeclerck@hotmail.com
Ik ben ook wel curieus... :-)patriciavercruyssen@hotmail.com
Ook ik ben benieuwd naar prijs en allerhande info..Hierbij mijn mail adres: sofie_delodder@hotmail.comThx!
... ehm, bodyguards op je trouw?! ik hoop dat dit een grap is! gasten die louche kantjes vertonen? denk niet dat er zo'n personen op ons feest zullen komen! body-guards op mijn trouw, k zou het als grap niet kunnen appreciëren
fiogf49gjkf0dIk heb dat eens gezien met oudejaar en zo fantastisch grappig waren die niet hoor...En euh sluikreclame zegt u dat iets ??
fiogf49gjkf0didd sluikreclame, maar ik zou zo'n "komische" act echt wel NIET kunnen appreciëren
fiogf49gjkf0dIdem voor mij.Ik zou zo een "grap" niet kunnen appreciëren..
O, maar, lees ik dat zo mis?Ik vond dit wel 'n leuk idee, omdat soms de gasten even moeten wachten om ons te feliciteren, en zelf sta ik me er dan te vervelen (als ik naar 'n trouwfeest ga)..Met 'n comisch actje kan die tijd leuk worden opgevuld..Denken jullie dat dit totaaal geen goed idee is??Sofie
Hey!Wij hebben dit ooit gedaan bij de 50ste verjaardag van m'n papa en dat was écht hilarisch! Dit was toen van 'monkey-business'... Zij deden verschillende acts en het was super!!!Maar inderdaad, deze link lijkt ook meer op sluikreclame... Groetjes,Els
fiogf49gjkf0d---