TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
9-8-2008
|
9-7-2008 8:22:28
Hey,
Wij zijn in mei naar een trouwfeest in Salons Caipirinha geweest en dat was echt tiptop in orde. Heel lekker eten en een heel goede service, mooie zaal. Een aanrader vind ik.
Groetjes
|
|
Petra
22-8-2008
|
9-7-2008 8:25:18
Hoi Katrien,
Ik zou salons Caipirinha aanraden. Mijn toekomstige draait daar regelmatig op trouwfeesten en het is er gewoonweg super ! Heel vriendelijke mensen ook. Groetjes, Petra 22-08-08
|
|
Marieke
18-4-2009
|
9-7-2008 8:43:51
fiogf49gjkf0d Beste Katrien, Over Merelbeke kan ik je geen mening geven, maar wij zijn zelf naar het Keysershof gaan kijken. Had er eerst een goed gevoel bij, tot we dan 2 weken moeten wachten hebben op een offerte die ze "direct" gingen doorsturen... en ik vond de offerte poverkes uitvallen in vergelijking met wat we gevraagd hadden & verwacht. Wat ik in het Keysershof ook jammer vind is dat je niet echt een scheiding hebt tussen restaurant & feestzaal vb. het terras, stel dat het goed weer is & je wil je receptie buitengeven -> wat als er dan al mensen op terras zitten? Want afsluiten kunnen ze het niet.
Aan jou de keuze, veel succes alvast!
Marieke 18/04/2009
|
|
Lien
16-2-2008
|
9-7-2008 8:53:39
Ik heb hier gisteren al mijn 'two thumbs up' voor Caipirinha verkondigd... Geweldig eten, zalige relaxe sfeer, vriendelijke mensen en een dag die georganiseerd is zoals het hoort... Wij hadden zelf niet de kleinste bemerking! Lien, 144 dagen getrouwd :-)))
|
|
Sofie
19-9-2009
|
9-7-2008 9:14:35
Hoi,
Ik kan wel geen mening geven over beide zalen, maar wel over een andere zaal in de regio. Wij trouwen op 19/09/2009 en hebben gekozen voor Salons Roskam in Merelbeke. Ze hebben een prachtige tuin en we zijn eens gaan voorproeven in het restaurant en dat was wel echt heel lekker. De zaal is wat moderner en vrij groot, maar dat hebben wij wel nodig. De patron was zeer vriendelijk en de aanpak beviel ons ook.
Als jullie toch nog op zoek zijn, misschien is een bezoekje waard.
Hoe dan ook veel zoekplezier !
Groetjes
Sofie
|
|
dorien
4-10-2008
|
9-7-2008 10:58:19
Hallo Katrien,
Wij trouwen op 04.10 en geven ons feest in Salons Caipirinha. Wij hebben heel wat feestzalen afgelopen (lees 17) en deze stond ons het meeste aan!
Op hun service is er niets aan te merken! Wij kregen onze offerte na twee dagen al in de mail! Ze zijn zeer vriendelijke en geven op al je vragen onmiddelijk uitleg. Een vriend is ballonplooier en moet daar regelmatig de mensen entertainen! Hij vind het elke keer een zeer geslaagd feest!
En kwaliteit prijs verhouding zijn ze voor ons de top. Daartegen vonden wij Salons roskam (voor de formule die wij in gedachten hadden) naar de iets duurdere kant.
De foto's op hun website zeggen wel niet veel over de sfeer van de zaal nu, omdat ze deze volledig vernieuwd hebben.
Wij zijn héél tevreden over salons caipirinha en ik heb er alle vertrouwen in dat ons feest en het eten perfect zal zijn!
groetjes, Dorien
|
|
Nele
9-5-2009
|
10-7-2008 19:32:12
Ik stem ook voor Caipirinha,wij trouwen daar volgend jaar. Toen wij gingen kijken, rook het daar heeeeeeel erg lekker! Ik heb er nog geen negatief woord over gehoord, ik weet niet hoe ze dat doen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|