Terug naar overzicht
Hallo, ik denk dat dat van je printer afhangt. Je hebt printers die niet zelf recto-verso kunnen printen. Je kan dan kiezen even of oneven pagina's afdrukken en dan moet je de stapeltjes handmatig terug in de printerschuif steken... succesgroeten Carine
Hoi KimBij ons lukt dat ook niet, maar we hebben dan die aparte pagina's zelf tot een misboekje geplooid, er mee naar een kopiecenter geweest en daar hebben ze dat snel recto verso gekopieerd, waarna ze dat x aantal keren kunnen kopiëren.GroetjesKim
heybestaat er zo'n soort programma waar je je tekst moet invoeren en die het dan omzet naar een boekjesformaat. Ik bedoel maar, heb geen zin om te gaan knippen en plakken tot ik de juiste tekst op het juiste blad laat afprinten, aangezien de teksten op éénzelfde blad niet elkaar opvolgen (ik hoop dat jullie mij kunnen volgen....)groetjes
@ daniellegewoon in Word maken en bij adrukken-eigenschappen-boekje kiezen dan doet hij alles zelfgroetjes
Hallo, je printer moet wel recto verso kunnen printen he want de meeste kunnen dat niet dan moet je eerst alle voorkanten en daarna alle achterkanten of naar een kopiecenter gaan gaat lekker snel en valt nog wel mee kwa prijs