Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dHelloo hellloo, Ik denk dat je dat bij de blokker vind! daar zijn ze regelmatig in reclame! Veel geluk! XXXXXBettina *27/12/2008*
Kirsten,Als je ze ergens vindt, kan je me dan laten weten waar? Ik zoek er namelijk ook nog.Groetjes Kim
Hoi, Ik ben er overlaatst heel goedkope tegen gekomen in de 'Action'. Misschien zijn ze er nog wel, zeker de moeite om eens gaan te kijken. Weet niet van waar je bent, maar waar ik geweest ben is in Sint-Truiden. Ik denk wel dat je op het internet of in de goudengids (op internet) de verschillende adressen van de winkel kan vinden.Succes!!Sarahwww.30mei2009.bruiloftsite.nl
Hey Kirsten,Wij hebben er onlangs in de blokker gevonden voor 10 euro met daarbovenop de ontwikkeling van de foto's ook nog gratis! Dus hou zeker het boekje van de blokker eens in de gaten anders misschien in de makro ofzo...Groetjes,Katrientrouw.wittevrouw.com
bij action westerlo kosten ze 2,98 dat is 24+3 met flash maar in action nederland nog goedkoper dus misschien de moeite om even over de grens te rijden, bij het kruidvat 5, 99 en in nederland op de moment reclame 2,49 ook 24+3 met flasch GB heel duur tot 14 euro duuuuuuuuuuhhTIP vraag aan de fotograaf de foto´s op cd te zetten en niet af te printen zo kan je de slechte eruit gooien en betaal je enkel voor die foto´s die je wil.groetjes sylvia
fiogf49gjkf0dHey!In boekenvoordeel kosten ze 2.99 euro, voor 27+3 foto's met flits. Misschien handig als je geen action in de buurt hebt. In bijna elke stad is er wel een boekenvoordeel, en ze zijn altijd in voorraad. Groetjes,Lieve
fiogf49gjkf0dhallo,In de blokker staan ze regelmatig in reclame. Wij hebben er onlangs gekocht voor 2,99 euro per stukgroetjesInge
Ik heb er vandaag gevonden in de Action te Sint - Truiden. Ze kosten 2.98 euro het stuk.Groetjes