Terug naar overzicht
Wij betalen voor de hele dag 450 euro, wel iemand die dit in bijberoep doet!
Tis natuurlijk te zien wat je wil.De professionelen kosten dikwijls handen vol geld. (heb al prijzen van 750 euro gehoord, en er zullen nog wel meer zijn)Ik doe dit als hobby, met ook prachtige resultaten, en vraag 200 euro voor de dag met de bewerking erbij. (van 's morgens tot na de openingsdans)Mijn eigen trouw laat ik filmen door een vriend, en ik bewerk het zelf.GroetjesHeidi13/09/2008
Bij ons was het ook 450 euro, ook iemand in bijberoep. We hebben nu de dvd, en het ziet er echt professioneel uit. Iemand die regelmatig zelf filmt zei ook dat een amateur dat nooit zo gedaan krijgt, met muziek erop, dvd-menu, overgangen, enz. We kunnen het dus aan iedereen aanraden, want we hebben zelf lang getwijfeld, maar het is een prachtige, levendige herinnering!Als je wat rondzoekt, vind je zeker iemand voor een mooie prijs.Veel succes,Tania
fiogf49gjkf0dgoeie amateurs krijgen veel meer gedaan dan je zou denken hoor.Ik werk ook met menu's, achtergrondmuziek, overgangen...Je kan ook altijd best vragen naar een voorbeeld, dat zegt ook al veel.want het moet toch een beetje gedaan zijn zoals jij dat wil, en net zoals bij fotografen, heeft iedereen wel zijn kenmerken denk ikgroetjesHeidi13/09/2008
Hallo Heidi,Mag ik je emailadres? Wij zijn nog op zoek naar een videograaf die nie te duur is en toch héél goed!Alvast bedankt
Hey Heidi,Wij trouwen op 27 september 2008. Ben je dan nog beschikbaar? Zoja mag ik dan je e-mailadres zodat ik je kan contacteren voor nog wat meer informatie?GroetjesAnnelies
Wij betalen 495€ voor een professional.
Hoi Heidi,Ook wij zijn nog op zoek naar een betaalbare videograaf. Uit welke regio ben je? Kunnen we misschien een voorbeeld bekijken?Alvast bedankt!sofiekeb@hotmail.com
Dag allemaal,leuk, zoveel reactie ;-)Ik wilde trouwens met mijn berichtje gewoon laten weten dat amateurs wel degelijk iets kunnen, maar de keuze amateur of professional moet je zelf maken.Mijn regio zet ik liever niet rechtstreeks hier op het forum, dus hier mijn emailadres voor de geïnteresseerden.denk er wel aan dat ik zelf trouw op 13/09/2008 (ben op huwelijksreis van 18 tot 25 september)voorbeeldfilmpjes kan je zien na een afspraak.hideeausdenbergen@hotmail.comGroetjesHeidi13/09/2008
nog even erbij zeggen: ik doe dit dus niet professioneel, vrijdagen lukken zowiezo niet.GroetjesHeidi13/09/2008