Terug naar overzicht
hey,wij trouwen ook in september en ik heb mijn eerste pas op vier augustus.mijn kleed is wel niet van la sposa.dus nog geen paniek hé ;-)groetjes...
Hallo,Mijn trouwkleed komt ook van La sposa. Ik ben de eerste week van januari gaan passen en het ook besteld. Ze vertelden mij dat het 6 maanden ging duren voor het binnen kwam. Dus ik denk dat het bijna binnen zal komen (allé hoop ik toch). Ze gingen mij iets laten weten als het binnen kwam.Ik heb nog niet echt pasbeurten gekregen. Hebben ze van jou onmiddellijk gezegd wanneer je mocht gaan voor een pasbeurt?Van waar ben je? Wij trouwen op 6 september.Groetjes en het komt zeker in ordeSofie
Hallo,Ik heb mijn kleedje in januari besteld bij La Sposa. Ze hadden mij toen gezegd dat ze eind juni een seintje gingen geven en dat hebben ze ook gedaan. Mijn kleedje is binnen en ik mag op 8 augustus voor 1ste pasbeurt. Wij trouwen op 20 september.groetjes,Kelley
Hallo,Ik ben begin maart geweest en ze zullen mij normaal gezien begin augustus verwittigen voor een pasbeurt. Wij trouwen 11 okt. 2008.Ik denk dat je je echt geen zorgen moet maken, dit komt zeker in orde.Groetjes. Isabelle
Hey,Ik trouw ook in september en ik kan pas mijn kleed passen in augustus.. Geen paniek, ik denk wel dat ze goed weten wat ze doen.Succes!
andy en ik trouwen op 6 september en 23 juli heb ik mijn laatste pas. Mijn kleedje komt van de robel. eind augustus gaan we dan nog eens proberen of ik niet verdikt ben of vermagerd. maar 23 juli is mijn kleedje eigenlijk al klaar. Ben wel op men gemak dat het dan al klaar is maar zoals ik zie is het erg vroeg van mij. Dus geen panniek. groetjes sharon