Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd op 4 juli 2008

9-7-2008 15:47:44
Hallo allemaal,

Op vrijdag 4 juli 2008 zijn Steven en ik in het huwelijksbootje gestapt en ik moet zeggen het was een fantastische dag! De zon scheen (wat de laatste dagen een rariteit is) en alles is naar wens verlopen. Ik had mij op voorhand al voorgenomen om er van te genieten, want van alle kanten krijg je te horen dat je op zo'n dag geleefd wordt. Ahwel ik heb er van genoten. Ook mijn ventje, die normaalgezien een stressbol is, was zeer rustig en had er duidelijk plezier in.
Mijn collega's van het werk (ik werk bij de politie)hadden buiten aan de kerk een erehaag gevormd met sabels en de sirene laten loeien. Ik vond dit echt te gek... . Ook stond er veel volk te kijken (mede dankzij de aanwezigheid van mijn collega's, denk ik). En ik moet zeggen het is toch plezant als zoveel mensen speciaal voor ons opduiken.
Het feest is ook vlekkeloos verlopen, we hadden zo'n 160 gasten en allemaal waren ze laaiend enthousiast over de ambiance en het eten.
Mijn vriendinnen hadden ook nog een verrassing gepland, allereerst hadden ze voor onze openingsdans, zonder ons medeweten, zwavelstokjes uitgedeeld en iedereen had die tijdens onze dans aangestoken. Het was zeer romantisch.
's Nachts hadden mijn vriendinnen nog een dansje in politie-uniform in elkaar gestoken op de muziek van Sir Mixalot (I like big butts)----> dit was gewoon te gek!!!!
We hebben gefeest tot in de vroege uurtjes en om 6 uur lagen we moe maar tevreden in ons bedje!!

Aan al degene die nog moeten trouwen, hou de moed erin want al het werk en soms ergenissen vooraf zijn zeker de moeite waard.
Geniet van jullie dag!!
Al iedereen hier op de site, bedankt voor de goede raad en ideeën!

Groetjes
Tuline

Tip:- Gebruik als gastenboek een blanco schildersdoek en laat iedereen hier iets op schrijven met stift. Wij hebben dit gedaan en het doek hangt nu in onze woonkamer (ik kijk er regelmatig naar).
- Laat alles zoveel mogelijk op camera vastleggen. Wij hebben onze camerabeelden opnieuw bekeken en er zijn altijd momenten bij die je net gemist hebt maar nu toch kunt bekijken.

Tuline
4-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 915

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik9-7-2008 17:28:47

fiogf49gjkf0d
Klinkt inderdaad als een mooie dag!
Proficiat aan het pasgehuwde koppel.

En bedankt voor de tips...

Kim
2-5-2008
 Meld misbruik10-7-2008 12:03:00

van harte gefeliciteerd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...