Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To Do List

9-7-2008 16:22:51
fiogf49gjkf0d
Hoi!

Het is eindelijk gebeurd, mijn vriend heeft me verleden zaterdag ten huwelijk gevraagd! En ik kan echt ni gelukkiger worden dan dat ik nu ben! :D
We hebben besloten om de grote dag maar pas over 3 jaar te vieren, maar ik ben zo als eens aan't rondsurfen, op zoek naar info en tips en ben nu eigenlijk op zoek naar een afprintbare to do lijst.
Tips en trucs zijn natuurlijk ook welkom!
We zijn een jong koppeltje uit het Antwerpse en willen een intiem, betaalbaar en origineel feestje, geen glamoreuze hollywoodparty...
Alvast bedankt!

Nathalie
1-1-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 981

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-7-2008 16:50:50

Dag Nathalie!
Ga je zo lang wachten? Wij hebben ons een jaar op voorhand verloofd & 18/04/09 lijkt nog zo ver.
Als ik opnieuw zou beginnen zou het korterbij plannen.

Eerst en vooral feestzaal vastleggen.

Groetjes & succes

Marieke
18/04/2009

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik9-7-2008 17:57:53

Bewonder het ook dat je zolang kan wachtte.
Wij hebben ons 2 jaar op voorhand verloofd en ook voor ons lijkt 16/05/09 nog heeeeeel ver weg.

Ik zou het ook nooit meer zo veel op voorhand plannen. Maar ja financieel hadden we niet veel keuze.

Drie jaar op voorhand kan je jammer genoeg nog niet echt veel doen. Wij hebben onze feestzaal 1,5 jaar op voorhand vastgelegd en dat was heel dubbel. Bij sommige hadden we niet veel keuze meer en bij de overige werd ons gewoon gezegd dat ze pas vanaf 1 jaar op voorhand reserveerde.

alvast een dikke proficiat met de verloving!

Els

Meld misbruik9-7-2008 19:05:25

Hey meid!

Eerst en vooral een dikke proficiat!

Ik weet dat ik de eerste maand in de zevende hemel verkeerde... heerlijk was dat!!! Geniet er dus maar verder van!

Eerlijk gezegd is drie jaar wachten wel erg lang. Veel kan je nog niet doen, enkel rondkijken en ideetjes opdoen.

Natuurlijk als het financieel nu niet gaat, dan gaat het niet.

Alleszinds veel succes ermee, hier ga je heel wat tips terugvinden!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik9-7-2008 19:20:50

Hallo,
als jullie dat zo willen moet je dat zo doen op de dag dat wij trouwen zijn we exact drie jaar verloofd dus ik heb ook drie jaar moeten wachten, maar ben pas inds mei echt begonnen met alle voorberidingen dus een jaar op voorhand maar tussendoor heb ik natuurlijk ook hier en daar al eens wat ideetjes op gedaan.
een to do list vind je in boekjes zoals loving you en andere bruidsboekjes een afprintbare versie ken ik niet.
hier heb je ook bij planning een soort to do.
veel plezier
groetjes sylvia

Cedric

Meld misbruik10-7-2008 7:15:51

Beste

In de eerste plaats proficiat met jullie aanstaand huwelijk.

Ook aan een dj gedacht?

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje nemen op onze website.
www.partylighting.be

Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting

Nathalie
1-1-2011
 Meld misbruik10-7-2008 9:10:40

Alvast hartelijk bedankt voor jullie tips en ideeen!

Groetjes,
Nathalie

Ellen
2-5-2009
 Meld misbruik9-8-2008 12:29:34

hey nathalie,

gefeliciflaptaart !!

Ik ben ook net begonnen aan de voorbereiding, maar heb nog maar zo'n 8 maand (trouw 2 mei 2009) verloofd sinds juni 2008. je hebt nu in elk geval veeeeeeeel tijd om veeeeeeeeel info te zoeken en veel ideëen op te doen. Geniet ervan!!

ook eentje uit de antwerpse omgeving!

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...