Terug naar overzicht
Hoi Eveline,wij hebben ons feest daar op 6 september. Ik kan je dus nog niet vertellen hoe het was, maar ik kan je wel zeggen dat ze daar erg vriendelijk en professioneel zijn dus wij hebben er alle vertrouwen in!Marjan
Hey Eveline, Wij zullen ons feest hier ook laten doorgaan, binnen 16 dagen is het zover! Mijn schoonfamilie is van daar en zeggen dat het echt top is, dus ik ben benieuwd! Ik zal het u laten weten ! :)Nele 26/7/08
Hallo Eveline,Wij laten onze feest ook doorgaan in Domein Martinus. Aangezien onze grote dag op 04/10/08 is kan ik je nog niet vertellen hoe het was.Maar als ik de commentaren van andere mensen mag geloven moet het echt TOP zijn.Vrienden van mijn ouders zijn hier vorig jaar getrouwd en daar wordt nu nog over gesproken. Dit wil toch wel iets zeggen!grtjes,Dorien
Hey,Wij geven ons feest ook daar op 8/8/2009.Super vriendelijke mensen daar!Heel mooie zaal...en zo te zien de bediening is ook af!Er wordt opgediend met witte handschoenen en stolpen!Het voordeel is ook dat je daar kan blijven slapen(bruidsparen krijgen een kamer van daar zelf!) en dat gaan wij ook geven aan ons entourage!Een ander voordeel is dat het niet van een grote keten of dergelijke is, maar dat het nog een familiale doch profesionele zaak is, dus ze werken ook voor zichzelf en niet voor een baas!We hebben ook veel zalen bekeken, maar deze sprak ons wel zeer aan...mede met het slapen en dat alles inbegrepen is (van decoratie op tafel tot het stijlvol serveren!) terwijl je dat in de meeste zalen apart moet betalen!Wat Lode(de baas die ook in de keuken staat en kijkt of alles goed verloopt), ook zei is dat ze met 2 ploegen werken, dus dat al de mensen SAMEN eten krijgen..wat ik ook héél belangrijk vind!Anders krijg je mss die toestanden dat de ene tafel al gedaan heeft en de andere nog moet beginnen bij wijze van spreken!Zijn jullie al eens gaan kijken naar die zaal?Zo niet moet je eens vragen wanneer deze voor een bruiloft gedekt is en dan moet je maar eens gaan kijken dat geeft een heel ander beeld!Groetjes,Debby8/8/2009