Nu Online
Momenteel zijn er 423 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

domein martinus

9-7-2008 21:14:41
Iemand ervaring met feestzaal Domein Martinus
te Halle Zoersel

Groetjes
Eveline

eveline
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 490

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik10-7-2008 9:46:33

Hoi Eveline,

wij hebben ons feest daar op 6 september. Ik kan je dus nog niet vertellen hoe het was, maar ik kan je wel zeggen dat ze daar erg vriendelijk en professioneel zijn dus wij hebben er alle vertrouwen in!

Marjan

Nele
26-7-2008
 Meld misbruik10-7-2008 12:03:16

Hey Eveline,

Wij zullen ons feest hier ook laten doorgaan, binnen 16 dagen is het zover! Mijn schoonfamilie is van daar en zeggen dat het echt top is, dus ik ben benieuwd! Ik zal het u laten weten ! :)

Nele 26/7/08

Dorien
4-10-2008
 Meld misbruik10-7-2008 12:13:38

Hallo Eveline,

Wij laten onze feest ook doorgaan in Domein Martinus. Aangezien onze grote dag op 04/10/08 is kan ik je nog niet vertellen hoe het was.

Maar als ik de commentaren van andere mensen mag geloven moet het echt TOP zijn.
Vrienden van mijn ouders zijn hier vorig jaar getrouwd en daar wordt nu nog over gesproken. Dit wil toch wel iets zeggen!

grtjes,
Dorien

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik10-7-2008 13:20:01

Hey,

Wij geven ons feest ook daar op 8/8/2009.
Super vriendelijke mensen daar!
Heel mooie zaal...en zo te zien de bediening is ook af!
Er wordt opgediend met witte handschoenen en stolpen!
Het voordeel is ook dat je daar kan blijven slapen(bruidsparen krijgen een kamer van daar zelf!) en dat gaan wij ook geven aan ons entourage!
Een ander voordeel is dat het niet van een grote keten of dergelijke is, maar dat het nog een familiale doch profesionele zaak is, dus ze werken ook voor zichzelf en niet voor een baas!

We hebben ook veel zalen bekeken, maar deze sprak ons wel zeer aan...mede met het slapen en dat alles inbegrepen is (van decoratie op tafel tot het stijlvol serveren!) terwijl je dat in de meeste zalen apart moet betalen!
Wat Lode(de baas die ook in de keuken staat en kijkt of alles goed verloopt), ook zei is dat ze met 2 ploegen werken, dus dat al de mensen SAMEN eten krijgen..wat ik ook héél belangrijk vind!Anders krijg je mss die toestanden dat de ene tafel al gedaan heeft en de andere nog moet beginnen bij wijze van spreken!

Zijn jullie al eens gaan kijken naar die zaal?Zo niet moet je eens vragen wanneer deze voor een bruiloft gedekt is en dan moet je maar eens gaan kijken dat geeft een heel ander beeld!

Groetjes,
Debby
8/8/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info