Terug naar overzicht
ja zenne love is in de air nananananananana maar de zanger ken ik niet . u2 beatiful dayja ik kan geen engels schrijven maar ik schrijf het op mijn manier he
phill collins, ik geloof dat het heet: you'll be in my heart (uit de tekenfilm disney)
waarom neem je niet I shell not be moved dat is echt een origineel en swingend nummer. wij gebruiken dat ook als uittrede liedje.groetjes sarah 49dagen te gaan.
hallo ,zelf brengen we met ons bedrijf live muziek voor trouwers,mét succes en heel wat jaren ervaringen.heel leuk om met naar buiten te gaan is de gospel ; o happy day , always look on the bright side of life, ik hou van U , alegria uit cirque du soleilmvrmanu van de firma dso music
@sarahhet liedje dat jij zegt I shell not be moved, wie zingt dit? ben nieuwsgieriggroetjes
Wij nemen beautiful day van U2.(we hebben dit verleden week eens mogen uittesten in de kerk en het klink erg swingend ...)
Hoi,Wij kiezen waarschijnlijk voor 'time of my life' uit dirty dancing of 'i'm so excited'.Veel plezierMieke en Yves
Wij denken ook aan I'm so excited, maar is dat niet te swingend voor in de kerk? heeft al iemand dat gehoord tijdens een andere mis en gaf dat een leuk effect?