Terug naar overzicht
Dag Fabienne,Om eens een vraag te beantwoorden vanuit het andere standpunt...Ik film als hobby, en op de trouw waar ik onlangs geweest ben, hebben ze gewoon een extra persoon doorgegeven aan de zaal.Ik zat aan een tafel met vrienden van hen, ongeveer dezelfde leeftijd.Natuurlijk wist ik ook dat ik daar was om te werken. Ik heb lekker gegeten, maar ook gezorgd dat ik sfeerbeelden had tijdens het eten en dat ik niks zou missen.Zeker tussen de gangen door heb ik niet veel op mijn plaats gezeten.Ik hoop dat je hiermee wat bent.GroetjesHeidi13/09/2008
Hey,wij hebben ook ene die de hele dag daar is,wij hebben hem aan de tafel van de vrienden gezet,daar valt denk ik ook het meeste te beleven.Grtz sarah
Beste,Iets of wat prof. videograaf weet dat zijn plaats niet aan de tafel is. Noch bij vrienden. Een maaltijd is altijd ok maar het is ook niet meer dan fair dat hij dit in bv de keuken kan nuttigen.mvgGuy ( videograaf)
Een plichtsbewuste videograaf wil niets missen.Hij eet zo kort mogelijk tussen de gangen door en filmt tijdens de maaltijden.SuccesFreddy videograaf
Dat is waar, je wil als videograaf niets missen. Daarom is zijn plaats zeker tussen het volk, en niet in de keuken. Ik zou me zelf opvreten als ik ergens anders moest zitten dan de rest. Misschien mis je wel iets.De meeste videografen blijven ook niet lang aan tafel zitten, eten vlug wat, en staan weer recht.Misschien best eens met je eigen videograaf afspreken.GroetjesHeidi13/09/2008