Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Arme Klaren

10-7-2008 8:37:20
Hoi iedereen,

binnen een goeie twee weken is het onze beurt. Met dit slecht weer ben ik sterk aan het overwegen om eieren naar de arme klaren te dragen:-) Ik weet het puur bijgeloof maar ik ben daar nu eenmaal nogal gevoelig aan:-) Probleem is dat ik niet weet waar ik die mensen kan vinden. Ik ben van regio Eeklo dus Gent en Brugge zijn vlot bereikbaar. Kan er mij iemand hiermee helpen?

Bedankt!
(en natuurlijk hoop ik dat ook de bruidjes van dit weekend en volgende week stralend mooi weer zullen hebben)
Annelies
26/7/08

Annelies
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2433

Mieke
1-8-2008
 Meld misbruik10-7-2008 9:38:52

Hoi Annelies

Ik ben ook erg bijgelovig!
Je kan ze vinden in het monastirium Bethlehem St. Elisabethplein 13
9000 Gent
Tel. 091- 23.13.55

Veel succes en hopelijk helpt het!!
Grts
Mieke

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik10-7-2008 10:32:52

Ik denk dat we dezelfde dag trouwen. de 26ste?
Ik in Lembeke. Dus die eitjes komen goed van pas.

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik10-7-2008 13:40:41

Hey Annelies,

Vraag het daar dan wel eens na, want ik heb al van mensen gehoord die hetzelfde idee hadden (vanuit een bepaalde traditie) en daar kregen ze te horen dat de Clarissen (de nonnen dus) toch liever een financiële gift zagen...

Een verwittigd vrouw is er twee waard hé ;-)

In ieder geval: ik wens je mooi weer toe!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik10-7-2008 14:16:09

Hoi Katleen,

Ja de 26ste juli. Trouw jij in Lembeke? Ik trouw in Oostwinkel (we gaan naar daar gaan wonen begin volgend jaar, vriend is vandaar) maar woon in Kaprijke en ben afkomstig van Bassevelde:-) Zou ik je kunnen kennen? Ooit in KLJ gezeten of zo?

Ik heb ook al gehoord dat ze liever geld hebben:-) dus als ik nog de tijd vind om te gaan dan neem ik wel wat cash mee:-)

Ik weet dat het niet het belangrijkste is die dag maar hoop toch voor iedereen een beetje mooi weer! Geen hitte golf toestanden maar een zonnetje en een 23 graden meer moet dat niet zijn niewaar:-)

Veel succes iedereen!

Darcy
9-8-2008
 Meld misbruik10-7-2008 15:24:38

hallo,

wij trouwen op 08/08/08 en onze huwelijksviering is buiten in de tuin van de feestzaal..dus...het zou toch wel leuk zijn moest het zonnetje schijnen! Nu hebben ze me ook al verteld van eieren te dragen naar de nonnen en ik wil da wel doen maar als ze liever een financiele gift hebben vind ik da toch wel een beetje raar..als ze content zijn met eitjes dan ben ik content met een warme dag en geen hittegolf.
Groetjes

Darcy
08/08/08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik11-7-2008 9:42:19

ik ben ook eitjes gaan brengen. De voorspelling was toen 90% kans op regen...

en jawel het heeft geregend vanaf middernacht tot 11 uur en het was droog de rest van de dag!!!!

Ze zijn heel vriendelijk en vragen zeker geen geld!

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik12-7-2008 15:32:31

Hallo,

ik ken je niet. Ik ben van Sleidinge afkomstig en woon nu al een tijdje in Lembeke. Ik wens je heel veel geluk met je trouw. Het begint nu echt te korten.

groetjes Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...