Terug naar overzicht
Ik zou voor het 2de gaan. Zo kan ze het achteraf nog dragen.Want zo'n prinsessenkleed kost veel en kan je maar 1 keer dragen.
Hey SabineBij ons in antwerpen , Offerandestraat bv .Hebben ze allemaal mooie kleedjes voor geen geld .Ik heb er voor onze kids ook gekocht .20 euro ! en erna kunnen ze het dragen als ze willen verkleden .En voor jongentjes 15 euro voor een voledig kostuumpje . Voor 1 dag aan te doen vind ik dat zeker de moeite . En ze groeien er zo snel uit .Nu weet ik niet vanwaar je bent .Maar misschien zijn er daar ook zo'n winkels .Er hangen echt wel mooie kleedjes !groetjes
Ik zou er voor zorgen dat het vooral makkelijk is.Ik ken meisjes van 21 maanden(heb zelf dochtertje vvan nu 3 j),als het niet leuk zit,staan ze de hele dag aan hun kleren te sleuren,da is ook nie de bedoeling hé.Grtz sarah
Bericht voor An:Hoe heet die winkel dan in Antwerpen? Ik ben hopeloos op zoek naar winkels waar ik goedkope kleedjes kan vinden voor mijn bruidsmeisjes.Groetjes! Nele
Ik heb het kleedje van onze dochter (80-86) hier gekocht:http://www.viktorientje.be Ruime keuze, zeer goede service.Niet goedkoop (ik heb 150€ betaald), maar ze zag er schitterend uit.Moest het je interesseren, ik bied het kleedje 2dehands aan (zelfde rubriek).