Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed bruidsmeisje

10-7-2008 9:57:54
Hallo lezertjes van dit forum,

enkele dagen geleden plaatste ik een oproep voor winkels waar ik voor mijn dochtertje een kleedje kan vinden. Ze is dan 21 maanden en ons fier bruidsmeisje.

Ik wil jullie eerst al bedanken voor de reacties...
Alleen nu zit ik met een volgende vraag. Heb hele mooie kleedjes gezien op www.chiqie.nl met hoepelrokjes (model EVIE)etc.. maar dan stel ik me de vraag, is dit gemakkelijk voor haar, en haar te verversen en het gemak door de dag voor haar of kies ik voor een "gewoner" maar wel feestelijker kleedje zoals vb op humpiedump.nl en dat ze achteraf nog wel eens kan dragen...(merken bonita en marjorie)

Ik zit echt met een dilemma. Je moet denken, zo een prinsessenkleed is prachtig, maar zij zit nog niet in die fase van prinsesje spelen etc en dan weet ik niet of ze er niet nog net IETS te klein voor is...

Hopelijk snappen jullie me en kom ik er spoedig uit.

Groetjes en alvast bedankt voor de reacties

Sabine
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1006

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik10-7-2008 10:31:33

Ik zou voor het 2de gaan. Zo kan ze het achteraf nog dragen.
Want zo'n prinsessenkleed kost veel en kan je maar 1 keer dragen.

an

Meld misbruik10-7-2008 11:44:12

Hey Sabine
Bij ons in antwerpen , Offerandestraat bv .
Hebben ze allemaal mooie kleedjes voor geen geld .Ik heb er voor onze kids ook gekocht .
20 euro ! en erna kunnen ze het dragen als ze willen verkleden .
En voor jongentjes 15 euro voor een voledig kostuumpje . Voor 1 dag aan te doen vind ik dat zeker de moeite . En ze groeien er zo snel uit .
Nu weet ik niet vanwaar je bent .Maar misschien zijn er daar ook zo'n winkels .
Er hangen echt wel mooie kleedjes !
groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-7-2008 20:19:02

Ik zou er voor zorgen dat het vooral makkelijk is.
Ik ken meisjes van 21 maanden(heb zelf dochtertje vvan nu 3 j),als het niet leuk zit,staan ze de hele dag aan hun kleren te sleuren,da is ook nie de bedoeling hé.

Grtz sarah

Nele
15-11-2008
 Meld misbruik12-8-2008 21:16:32

Bericht voor An:
Hoe heet die winkel dan in Antwerpen? Ik ben hopeloos op zoek naar winkels waar ik goedkope kleedjes kan vinden voor mijn bruidsmeisjes.

Groetjes! Nele

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik18-8-2008 20:51:24

Ik heb het kleedje van onze dochter (80-86) hier gekocht:
http://www.viktorientje.be

Ruime keuze, zeer goede service.

Niet goedkoop (ik heb 150€ betaald), maar ze zag er schitterend uit.

Moest het je interesseren, ik bied het kleedje 2dehands aan (zelfde rubriek).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...