Terug naar overzicht
Hoi!Dit hangt van parochie tot parochie af. Even checken met de pastoor. Als je zelf voor een kaars moet zorgen, er zijn er hele mooie in de kaarsenboetiek in Scherpenheuvel (aan de basiliek) en ze beschrijven ze terwijl je wacht! (ik weet natuurlijk niet van waar je bent ;) )Groetjes en succes nog!Cathy47 dagen getrouwd
hey Kim,Wat komt het toch dichtbij voor jullie hé!Ik ben nog niet getrouwd (8/8/2009), maar bij mijn neef was het dat ze de huwelijkskaars(die of je zelf meebrengt of er 1 koopt van de pastoor) aanstaken met een kleine kaars, die ze kregen van de pastoor...maar ik weet niet of het zo in elke kerk is of niet!Mss eens vragen aan de pastoor?Groetjes,Debby8/8/2009
Hangt idd van de parochie af. wij moesten er zelf voor ééntje zorgen. Als je van de kanten van Leuven bent, dan is Chadrez in de Diestsestraat wel een leuke winkel daarvoor. Daar komt die van ons!Grts, jokenog 2 dagen...
Wij hebben een speciale kaars met onze namen erop en de datum in de kleuren van onze uitnodigingen en misboekje. De kaars is vrij groot en heeft twee wieken. Samen één he maar toch ieder zijn ding!xKaren
De huwelijkskaars wordt aangestoken met een wiekje,die vlam wordt genomen van de paaskaars.Grtz sarah