Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb een halflange sluier besteld, maar uiteindelijk beslist ze niet te nemen, maar ja, te laat, gekocht is gekocht... het is een wit-ivoorkleurig, er is een kammetje aan genaaid, en de onderkant is mooi afgewerkt met een "biezeke". Ik heb het maar 1 keer gedragen, tijdens mijn eerste proefkapsel, en toen heb ik beslist enkel de tiara te nemen. Ik heb er den ik 36 euro voor betaald... Groetjes, Wendy 14/08/2008
Mijn sluier komt van de Deutse ebay en ik was ongeveer 40 € kwijt voor een sluier tot bijna op mijn poep in het wit op een kammetje in 3 lagen en omrand met wit satijn. Ze hadden verschillende modellen en lengtes."brautmoden-maja" was de verkoopsterNog veel succes met je zoektocht!Groetjes, Jenny
Hey,Ik heb mijn sluier zelf gemaakt. En iedereen zegt(die hem gezien heeft, mijn mama, zus en kapster) dat dat helemaal niet opvalt.Hij is 1 laags met een kammetje aan vastgenaaid en daar van boven zitten bloemetjes op.Ik was in totaal(stof,kam,bloemetjes)€7,95 kwijt.GroetjesKimberley12/09/2008
hoi hoiIk ben onlangs in rue de brabant op zoek geweest naar een sluierDaar heb ik er een aantal gevonden in een marrokaans bruidswinkel voor 20 euroVanaf volgende week gingen nieuwe modellekes binnenkomen zeiden zeVeel succes