Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier

10-7-2008 12:37:21
Hallo bruidjes,

Ik zoek nog een halflange sluier voor bij m'n jurk, maar in de bruidswinkel zijn ze allemaal zo schandalig duur.
Op internetwinkels zoals www.dressedbyjill.nl vragen ze voor zo'n sluier zelf tot 1/3e van de prijs die ze in de winkel vragen?!
Heeft iemand ervaring met zo'n webwinkel voor sluiers?
Of kan iemand me aan een adresje met betaalbare bruidsluiers helpen?

Groetjes en nog veel plezier met jullie voorbereidingen.

Veronique
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1093

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik10-7-2008 13:20:58

Hallo,

Ik heb een halflange sluier besteld, maar uiteindelijk beslist ze niet te nemen, maar ja, te laat, gekocht is gekocht...
het is een wit-ivoorkleurig, er is een kammetje aan genaaid, en de onderkant is mooi afgewerkt met een "biezeke". Ik heb het maar 1 keer gedragen, tijdens mijn eerste proefkapsel, en toen heb ik beslist enkel de tiara te nemen.
Ik heb er den ik 36 euro voor betaald...

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Jennifer
5-9-2008
 Meld misbruik10-7-2008 14:27:47

Mijn sluier komt van de Deutse ebay en ik was ongeveer 40 € kwijt voor een sluier tot bijna op mijn poep in het wit op een kammetje in 3 lagen en omrand met wit satijn. Ze hadden verschillende modellen en lengtes.

"brautmoden-maja" was de verkoopster

Nog veel succes met je zoektocht!

Groetjes,

Jenny

Kimberley
12-9-2008
 Meld misbruik11-7-2008 7:22:17

Hey,

Ik heb mijn sluier zelf gemaakt. En iedereen zegt(die hem gezien heeft, mijn mama, zus en kapster) dat dat helemaal niet opvalt.

Hij is 1 laags met een kammetje aan vastgenaaid en daar van boven zitten bloemetjes op.

Ik was in totaal(stof,kam,bloemetjes)
€7,95 kwijt.

Groetjes
Kimberley
12/09/2008

Aylin
23-8-2008
 Meld misbruik11-7-2008 17:39:20

hoi hoi
Ik ben onlangs in rue de brabant op zoek geweest naar een sluier
Daar heb ik er een aantal gevonden in een marrokaans bruidswinkel voor 20 euro
Vanaf volgende week gingen nieuwe modellekes binnenkomen zeiden ze
Veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...