Terug naar overzicht
Ik heb je een mailtje gestuurd.Groetjes,Stefanie
Zou het mogelijk zijn om naar mij ook een voorbeeld door te sturen?Alvast bedankt!Groetjes Shirleysstoop@adia.be
Ook wij werken zonder ceremoniemeester en hebben dus ook niet echt een idee van wie wat waar en wanneer...Voorbeeldjes en tips zijn dus steeds welkom.(ans.peterse1@telenet.be)bedankt!
Ik stuur de mail van Stefanie door naar de anderen.Tips voor bedankjes getuigen zijn nog steeds welkom.
wij hebben een champagnefles gekocht en daarop een etiket gekleefd met een mooie bedankingstekst. Morgen is het bij ons zover...groetjes Anneleen 11-07-2008
Is het mogelijk om die e-mail ook naar mij te sturen? (olivier.de.smet2@telenet.be) Onze bedankjes liggen nog niet vast maar we dachten eraan om een kleine fotocollectie te geven. De fotograaf heeft dit aangeboden dat hij tijdens het avondfeest zelf nog een boekje met foto's van overdag aan de ouders komt geven en er bestaat een kleinere versie voor de getuigen.GroetjesIsabelle
Anneleen,Veel plezeier morgen en ik duim voor goed weer!!!!
Ook ik zou graag een draaiboek hebben dank jedaniellevandervelde_@hotmail.com
Hey voor de getuigen gaan wij een hele mooie balpen geven met een tekst erop. getuigen moeten immers iets tekenen vandaar balpen. kun je naar mij ook het voorbeld van het draaiboek doormailen? alvast bedanktKelaelvoet@hotmail.com