Terug naar overzicht
Misschien kan je nog een babysit vinden die zo laat willen oppassen?
Van welke regio ben je?
Hallo,Ook hier hetzelfde probleem...Wij trouwen ook op 08/08/08 en mijn zoontje is 15 maanden. Iedereen die er zou kunnen op passen is op het feest. Het gaat wel wat lastig zijn als hij niet wil slapen. We hebben daar wel een kamer maar mss met het lawaai en iedereen die hij kent dat hij niet gaat willen slapen...we zullen wel zien. Voor alles is een oplossing zolang hij maar onze dag meemaakt.Groetjes en wij hopen op mooi weer op 8 augustus.Darcy
Hey,Is het misschien niet mogelijk dat er iemand van je naaste collega's jullie spruit kan bijhouden (die niet op het avondfeest komt)?Is maar een idee he want zo gaan wij het doen.Groetjes Shirley
zijn er geen nichtjes (of neven) die niet meekomen naar het avondfeest ? of buurmeisje dat niet meekomt met de ouders ofzo ... groetjes
Eventueel een oppas via de bond of zo?Of een babysit uit de buurt... buurmeisje of zo.Je mag je kleine spruit gerust bij mij brengen ook! ;-)Veel succes ermee!
Hallo, er zijn ook een soort kinder hotelletjes daar kunnen kindjes blijven slapen heb het laatst bij de gynecoloog nog zien hangen Happy feet hete dat. maar er zij er nog andere ook het petekind van mijn papa gaat ook soms naar daar hij vindt het geweldig en blijkbaar is het heel goed maar wel niet zo goedkoop.misschien eens zoeken op internet.groetjes sylvia
Als je lid bent van "de bond van jonge gezinnen" kan je daar es informeren,een vriendin heeft dat ook gedaan op haar trouw en dat is heel goed meegevallen. wijzelf hebben het geluk dat ons dochter met de onthaalmoeder meekan,moet haar zelfs pas namiddag weer ophalen.Succes sarah (nog 8 dagen!!)
Mijn zus brengt haar dochtertje naar de zus van mijn broer zijn vriendin. Eventueel op die manier effe zoeken?Katleen
Ik heb 2 kindjes en ze gaan bij onze trouw 3 jaar en 15 maanden zijn. Onze kindjes gaan naar een creche, dus daar kunnen ze ook niet terecht. Een dochter van mijn collega studeert verzorging en ons buurmeisje heeft ook al wat oppas-ervaringen, dus we gaan hen vragen voor overdag en s'avonds een oogje in het zeil te houden. We hebben heel onze trouw binnen de 500m van onze deur (gemeentehuis, kerk en feestzaal)! De babysit blijft tot de grootouders gaan aflossen (die willen het zelf niet zo laat maken)! We gaan de babysits op voorhand ook een paar keer vragen, zodat ze elkaar wat beter kunnen leren kennen.