Terug naar overzicht
ja ik ben op zoek!!!hoeveel mensen kunnen er in?kan je me meer info geven hierovermag ook op mail wendy.steenmans@telenet.beEn 250 euro is echt niet veel!!!groetjeswendy 13/09/08
Hoi,Ik denk ook niet dat dit veel is hoor.Kun je mij ook eens de info mailen??kaat.bekaert@skynet.beDankjeKaatje
Hey,Kan je mij ook de gegevens doorsturen naar ulrikabreesch@hotmail.com?Bedankt
Ik vind het verdacht weinig. Het busje staat beslist op oldtimerplaten. Zij mogen geen ceremonie rijden die wagen. Ze zijn trouwens niet geldig verzekerd. Dit soort wagens met gekeurd worden voor bezoldigd personenvervoer en tevens zo ook verzekerd worden.De krant staat er vol van. De ordediensten jagen op dit soort zaken. De laatste weken hebben ze al een paar van deze wagens aan de kant gezet. Fijn hé als je trouwt. Ik had nooit gedacht dat de ordediensten dit zouden doen, maar ze waarschuwen ervoor en zetten het in het groot in alle kranten.
Hoi,Wij betalen evenveel en laat je zeker niet afschrikken. Deze busjes zijn vaak wel verzekerd maar deze mensen doen dit voor een mooie prijs uit lefhebberij! Als je nog busjes zoekt, dan vind je er vast nog mooe exemplaren op de fan site van VW.Veel plezier,Cynthia09/08/08 én VW-busjesfan!
Beste Cynthia,Ik weet waar ik over spreek. Die "liefhebbers" busjes zijn NIET verzekerd om ceremonie te rijden. Het zijn zwartwerkers en hebben geen vergunning of correcte verzekering om dit soort zaken te doen. Ik ben verzekeringsmakelaar van beroep en weet perfect waar ik het over heb.