TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Isabelle
|
10-7-2008 18:06:07
Zelf geen ervaring mee hoor. Maar ik vind eht ouderwets als mensen zeggen 't was van moeten. Het is duidelijk dat dit bij jullie niet het geval is. Ik vind het zelf een romantische gedachte dat je een wondertje in dat buikje onder je bruidkleed draagt. Is toch toppunt van liefde!
|
|
Wendy
13-9-2008
|
10-7-2008 18:29:43
ja idd , zelfs bij ons hebben ze gevraagd of het van moetes is ook al lopen er al 2 van mij rond en 1 van mijn toekomstige. 3 is echt wel genoeg (17 - 9 en 6)!!!!! Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen zou ik zeggen
xxx wendy 13/09/08
|
|
Stefanie
20-9-2008
|
10-7-2008 20:18:27
Onlangs stelde ik hier dezelfde vraag. Wij gaan er ook voor en trouwen in september. Het is geen gemakkelijke beslissing. Ik was vorige maand al zwanger maar dat liep spontaan mis. We willen er nog steeds voor gaan, maar ik ben nu wel wat banger geworden. Mijn ventje stelde voor om te wachten voor de trouw, maar nu kriebelt het nog meer. Hoewel, dit wil ik niet nog eens meemaken vlak voor onze trouw...
Het hangt er ook van af hoe je je zult voelen(moe), zal je misselijk zijn, last hebben van acne en zal je jurk nog passen. Allemaal dingen om even over na te denken.
Natuurlijk duim ik voor je dat alles vlot zal gaan!
|
|
Isabel
11-8-2007
|
10-7-2008 20:30:19
Hallo,
wij zijn in augustus 2007 getrouwd. In april 2008 ben ik met de pil gestopt en ik was meteen zwanger. Je kan dat écht niet inschatten. Bij sommigen duurt het lang, bij anderen niet. Ik zou zeker niet teveel inzitten met wat de mensen zeggen, die zeggen altijd wel iets maar moest ik van jou zijn zou ik meer aan de praktische dingen denken. Ik zou NOOIT willen zwanger geweest zijn op mijn trouwdag. Ik was misselijk, moest om het uur iets kleins eten (en veel dingen kreeg ik niet binnen), was enorm opgeblazen omdat mijn darmen overhoop lagen, kreeg overal puistjes, was erg moe, had enorme last van mijn borsten enz...Je lichaam ondergaat echt zoveel, dat had echt niet leuk geweest. Ik mag dan nog niet klagen, ik ken er die veel bloedverlies hadden, die moesten platliggen, die nog veel misselijker zijn dan ik. Anderzijds zijn er mensen die niks van kwaaltjes hebben. Dit kan je niet inschatten. Ik hoop voor jullie dat het snel lukt en je geen kwaaltjes hebt maar besef gewoon dat het wel zo kan zijn en je er dan op je dag wel wat rekening zal mee moeten houden. Als het zover moest zijn mag je me altijd tips vragen ;-) Veel succes met jullie voorbereidingen, trouwdag en babyplannen.
Groetjes, Isabel
|
|
Severien
|
10-7-2008 23:26:54
'Trouwen omdat je zwanger bent' is toch niet meer van deze tijd. Daar denkt volgens mij niemand meer aan, en zou je je in ieder geval niets van moeten aantrekken (te meer aangezien het dat zelfs niet eens is).
Ik denk dat je vooral, zoals gezegd hieronder, moet denken aan alle MOGELIJKE ongemakken die je op je dag kan hebben. Dat zou voor mij de reden zijn om te wachten. Op die paar maand komt het nu toch ook weer niet aan? Toch?
|
|
Heidi
13-9-2008
|
11-7-2008 9:59:08
Ik denk dat ik hier mijn verhaal ook al eens geplaatst heb.
Ik ben in mei 2007 met de pil gestopt. na een paar maanden nog altijd niks... We wilden ook graag trouwen. Toen het in januari nog altijd niks was, ben ik ten huwelijk gevraagd. Even afgewacht om de datum vast te leggen. daarna 2 maanden 'veilig' geweest. Nu trouwen we in september en zijn we er weer volop voor aan het gaan. We willen dolgraag kinderen, en aangezien het niet zo vlotte, wilden we zeker niet wachten tot na de trouw Nu is het nog altijd niks, nog 2 kansen om zwanger te zijn voor de trouw, en het kan ook zijn dat ik mijn maandstonden op de trouwdag heb, maar dat neem ik er wel bij... als je het wil, waarom dan wachten, je zal altijd wel een reden vinden waarom het niet uitkomt...
Groetjes en succes met de beslissing
Heidi 13/09/2008
|
|
sarah
27-1-2016
|
11-7-2008 12:22:00
Hey Sandra,
Wij zijn reeds verloofd van juni 2006 en trouwen op 30 mei 2009. Ik ben vorig jaar in augustus met de pil gestopt en nu bijna 1 jaar later is het ons nog niet gelukt ben nu al 4 maand bezig met behulp van gynaecoloog en hij heeft al zéér veel methodes geprobeert. Wat ik je gewoon wil zeggen, als je het echt wil ga er gewoon voor want die kleine spruit laat soms lang op zich wachten.
VEEL SUCCES
groetjes
Sarah
|
|
isabelle
4-10-2008
|
11-7-2008 17:45:32
Hey, Ik stopte in april 2007 met het nemen van de pil, in december 2007 vroeg mijn vriend me ten huwelijk, volgend jaar beginnen we te bouwen. Het meeste voor het huwelijksfeest (zaal traiteur, jurk,...)was al geregeld toen bleek dat ik zwanger was. We trouwen op 04/10/2008 en ik moet bevallen begin december. Ik ben met veel plezier mijn kledij gaan afzeggen. Ik zie er helemaal niet tegenop om met een 'dikke buik' te trouwen, integendeel, ik kijk er echt naar uit. Om eerlijk te zijn: ik krijg voorlopig maar positieve reacties. Iedereen vindt het super voor ons... Je moet doen waar je jezelf best bij voelt, en niet luisteren naar anderen. Er zullen altijd mensen zijn die negatieve kritiek hebben, er zullen er zijn die je steunen maar uiteindelijk beslis je zelf! Groetjes en succes!!! Belle
|
|
Inge
27-9-2008
|
14-7-2008 9:55:06
Hallo Sandra, Ik ben in april gevraagd en ongeveer terzelfdertijd gestopt met de pil. Nu we vrijen wel safe tot ons huwelijk in september. En dan gaan we er volledig voor. Nu krijgen we nu al reacties, omdat het zo snel gaat (op 5 maanden trouwen), in het genre van 'Is er nog iets wat jullie moeten zeggen???' of 'is het van moeten?' Niet dus. Het verpest een beetje de sfeer rond ons huwelijk vind ik zelf, we zijn nog met het ene bezig en een groot deel loopt al naar de volgende stap. Ook al zal die wel snel volgen, ik had het leuker gevonden als ze gewoon blij zijn met de stap die we nu maken en niet onze toekomst uitstippelen.
|
|
Stefanie
20-9-2008
|
15-7-2008 21:16:57
Hoi Sandra,
Je weet nooit hoe het gaat. Ik heb dit weekend ontdekt dat ik terug zwanger ben. Als dit keer alles goed gaat ben ik op onze trouw 14 weken ver. Hopelijk kunnen ze mijn kleed aanpassen, maar ik ben gewoon erg blij dat ik direct weer zwanger ben. Voor de rest maak ik me nu nog geen zorgen over onze trouw.
Hou rekening met alle voor-&nadelen en doe waar je jezelf goed bij voelt. Veel succes met het zwanger worden!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|