Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben zelf nog niet gewerkt met Leconte, maar dit weekend is mijn nicht getrouwd in de Eskimofabriek te Gent en de traiteur was ook Leconte... Echt lekker en mooi verzorgd eten. Er waren voldoende obers alleszins om alles vlot te laten verlopen. Ook de tafels waren netjes, maar weet niet of dit ook hun werk was... Succes!
halloik ken iemand die werkt bij traiteur leconte, mijn toekomstige schoonbroer. Alles is steeds tot in de puntjers verzorgd en als je wil zorgen zij voor alles. Je moet maar eens binnengaan bij leconte en die geven je een hele bundel mee met informatie voor trouwfeesten.groetjes Kellybij vragen: Kelaelvoet@hotmail.com
Hey, wij trouwen volgend jaar in september in het Fabriekspand en wij kozen voor Ma Kwizien uit Tielt, die ook aanbevolen werd door 't Fabriekspand zelf. Zeker de moeite om daar ook eens een offerte aan te vragen! Je betaalt geen kurkrecht (afspraak met het fabriekspand) en het is echt in orde (mijn ouders zijn onlangs naar een trouwfeest geweest die werd verzorgd door Ma Kwizien en ze zeiden dat het dik in orde was!). Deze traiteur zorgt ook zelf voor wat basisversiering (theelichtjes, rozenblaadjes)Wanneer trouwen jullie precies? Dan kunnen we wat ideetjes uitwisselen over aankleding en zo.