TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
28-3-2009
|
10-7-2008 19:39:37
Hoi Vanessa
Ik ben "toevallig" mijn droomjurk tegen gekomen toen ik ging shoppen met een vriendin van me. één week later zijn mijn moeder en vader meegeweest om de jurk te gaan kopen. En mijn vader was echt ontroerd. Maar hij zegt ook altijd echt wat hij van iets denkt, dus wist direct dat het goed zat. Groetjes Kim
|
|
Sanne
8-8-2008
|
10-7-2008 19:51:29
Hoi Vanes, Ik heb mijn kleed al gekozen met een goede collega en ben achteraf met mijn ouders naar de winkel geweest. Zowel dus met mijn mama en papa. En ja ... mijn papa was echt ontroerd om mij zo te zien en dat deed toch wat. Dus neem hem zeker mee ! Succes ! Groetjes, Sanne 08/08/08
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
10-7-2008 20:10:34
Kiezen heb ik met mijn mama en zussen gedaan. De papa heeft daar niet zo het geduld voor (heb wel 30 jurken aan gehad en uiteindelijk toch nog voor het allereerste gekozen...). Maar de papa is wel meegeweest naar de laatste pasbeurt, toen het plaatje compleet was.
|
|
Isabel
11-8-2007
|
10-7-2008 20:14:55
Hallo,
ik ben op een vrijdag mijn kleed gaan kiezen samen met mijn mama en de dag erna zijn we terug gegaan met mijn papa erbij. Ik wou dit ook zo en dit was een erg leuk moment. Mijn papa heeft daar toen zo van genoten. Het was zo grappig. Hij vertelde aan iedereen die dar aan het passen was hoe knap hun kleedjes waren en deed met andere ouders babbeltjes. Hij heeft 3 andere meisjes mee helpen kiezen.We lachen er soms nog om. Mijn papa was ook ontroerd toen hij me zag in mijn kleed. Zeker je papa meenemen!
Groetjes, Isabel
|
|
Amber
9-8-2008
|
10-7-2008 20:26:20
Hey, Ik heb het omgekeerde gedaan... Ik ben mijn kleed samen met mijn papa gaan kiezen. Hij heeft veel meer geduld, en heeft de feeling ervoor. Bij de pasbeurt voor de retouches is mama voor het eerst meegeweest. Het was fantastisch om mijn beide ouders te zien glunderen! Maar het trouwkleed met mijn papa kiezen: dat is voor mij een enorm speciale ervaring geweest. Hij vertelt dan ook tegen iedereen dat mijn trouwkleed "zo chique is". Meer mag hij niet verklappen. Het was zeker hilarisch toen wij voor onze ondertrouw vorige week te horen kregen van de dame van de burgerlijke stand "dat mijn papa had gezegd dat ik er als een keizerin zal uitzien".... blijkbaar kent papa ook iedereen he! :-) Nee, het zo fantastisch om papa zo fier te zien! Ik kijk echt uit naar het moment wanneer wij samen de kerk gaan binnenwandelen! Doen zou ik zeggen, neem je papa mee! Hij zal er zo gelukkig mee zijn! xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl 09/08/08
|
|
Els
|
10-7-2008 21:01:14
Hey!
Voor het kiezen ben ik met m'n mama, zus (getuige) en toekomstige schoonzus geweest.
Begin september komt de eerste pasbeurt eraan en zal ook mijn papa meegaan. Hij vroeg er zelf om... Ben écht benieuwd! Volgens mij gaan er kleine traantjes bij zijn...
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
Wendy
13-9-2008
|
10-7-2008 21:31:13
ik ben alleen met mij mama gegaan. Papa had alleen gezegd niet in het wit hoor, je hebt al kinderen rondlopen :) zowel toekomstig manneke als mijn pa zien graag naar de rode kant. Het was een vrijdag de 27ste juni. Ik ging de winkel met mama binnen , zag het kleed hangen en yes dhet gevoel was er meteen van dit is de jurk!!!. Het is orangered. Niet echt oranje hoor .... Der liep dus ook ne meneer rond en die zei amai mejuffrouwke uw eerste of laatste pasbeurt zo mooi zei hij. Ik van we zijn nog aan het kiezen. Maar hij weer Het is prachtig!!! Of papa eind augustus meegaat voor eerst en meteen laatste pasbeurt geen ideeeee... Dat zien we wel.
groetjes wendy 13/09/08
|
|
Gitte
16-8-2008
|
10-7-2008 22:12:34
Ik heb ook mijn papa meegenomen en ik zou het direct opnieuw doen.. Hij is de enige in het hele gezelschap die een traantje heeft weggepinkt! :-)
Groetjes, Gitte
|
|
vanessa
20-6-2008
|
11-7-2008 6:48:16
hallo
mijn kleedje komt ook van de robel, van san patrick. ik ben gaan passen met mijn schoonmoeder, dan nog eens met mijn zussen en dan nog eens met een vriendin. doe waar je je het beste bij voelt.
veel succes
|
|
Cindy
12-9-2008
|
11-7-2008 6:48:23
hoi,
ik ben ook in robel geweest in roeselare, heb daar ondertussen mijn kleedje ook gekocht enzo. maar ik heb enkel mijn mama meegenomen. voor een mama is dat zo speciaal eh. ik heb geen goeie band met mijn vader dus dit was een evidente keuze. alhoewel ik soms getwijfeld heb om een vriendin mee te vragen voor 2nd opinion... maar heb ik uiteindelijk niet gedaan, de verassing zal des te groter zijn zo!
wij trouwen 12/09/08 grts cindy http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Joke
25-4-2009
|
11-7-2008 8:25:47
Hallo,
Ik ga wellicht eerst met mijn moeder passen om te zien met wat ik wel of niet sta, en als die eerste keuze is gemaakt, neem ik zéker mijn papa mee om de keuze te maken ! Ik heb het hem een paar dagen geleden gevraagd of hij zou willen meegaan en hij vond dat echt fijn ! Op die manier is hij er ook echt bij betrokken, want als ik het met mijn moeder over bloemen heb of de kleur van tafellakens en stoelhoezen, vindt hij het leuk om ons bezig te horen maar heeft hij er volgens mij niet zoveel plezier in als mijn moeder en ik. Als je een goede relatie hebt met je vader, zeker doen, vind ik !
Groetjes, Joke
|
|
Silke
15-5-2009
|
11-7-2008 8:41:22
Ik neem zowel mijn mama en mijn papa mee. Mijn mama omdat die een eerlijke en ongezoute mening zal geven en mijn papa omdat hij een mannelijke kijk kan werpen. Hij en mijn venteke hebben ongeveer dezelfde smaak, dus....
Maar eigenlijk ook wel stiekem omdat ik een beetje een vaderskindje ben.
|
|
Stefanie
20-9-2008
|
11-7-2008 10:21:08
Ik zou zeker 2 mensen meenemen om een duidelijke mening te horen. Ik ben een aantal keren alleen met mijn mama geweest. Ze zei wel haar mening maar kon me niet helpen om knopen door te hakken. Uiteindelijk was mijn schoonmama in spe er bij samen met mijn mama toen ik `de` jurk gekozen heb. Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht om toen mijn papa mee te vragen...
Nu ja, met schoonmama`s moet je opletten. Zij had wel kunnen zwijgen tot bleek dat de beste vriendin van mijn toekomstige schoonzus exact hetzelfde kleedje heeft gekozen. Resultaat, er weten het er al weer 3 extra welk kleedje ik ga aan doen... Nu ja, ze hebben het nog niet gezien als ik hem aan heb en met de accessoires, make-up, kapsel ed heeft dat ook alweer een ander beeld he.
|
|
Ines
3-10-2008
|
11-7-2008 10:44:26
Hey Vanessa,
Ik heb mijn kleedje in december gekozen samen met mijn ma en mijn beste vriendin. Supergezellig en keihard gelachen.
Maar mijn vader gaat wel mee voor de eerste pasbeurt en eventueel daarna: zijn moeder (mijn grootmoeder dus) is altijd naaister geweest en van haar heeft mijn vader zijn oog voor detail geërfd. Ik wil hem dus mee om er zeker van te zijn dat mijn kleed echt voor 100% in orde is!
Bovendien ben ik ook wel heel benieuwd naar zijn reactie, maar dit geheel terzijde :-)
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Dorine
|
11-7-2008 11:19:30
Bij de eerste winkel was het de mama en de zus. De tweede winkel, jawel Robel, enkel de mama. Keuze is daar gemaakt. Bij de eerste pasbeurt was het de zus en de mama. Wat de volgende zal zijn, waarschijnlijk terug de zus en mama. En bij de laatste gaat de toekomstige schoonmama mee. De papa wil het kleed absoluut niet zien voor "den dag". Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Groetjes.
p.s.: supercontent van Robel!!
|
|
joke
13-9-2008
|
12-7-2008 16:48:22
hoi, ik ben gaan kiezen met mijn mama en mijn oma, dat was een heel speciaal moment, want ik ben de eerste dochter en de eerste kleindochter die gaat trouwen. mijn oma heeft wel enkele trantjes gelaten. mijn papa ga ik niet meenemen want de dag van de trouw ga ik me klaarmaken bij mijn ouders thuis en als ik dan van de trap kom volledig klaar mag mijn papa mij zien. denk dat de verrasing nog groter is dan, ze hebben dan een totaalbeeld
groetjes jooke 13/09/2008
|
|
Inge
27-9-2008
|
14-7-2008 9:49:08
Hallo Vanessa, Ik had gewoon een afspraak om samen met mijn mama eens te gaan kijken en te passen de eerste keer. Maar ik had ook het idee niet te willen kiezen zonder mijn papa. Maar in de winkel hebben ze er mij van overtuigd om het zonder papa te kiezen en het ook voor hem als verrassing te houden tot het huwelijk, en dat ga ik dus doen. Alhoewel ik vrees voor de traantjes bij ons allebei als hij me zal zien, direct voor "echt". Inge
|
|
vanessa
23-5-2009
|
15-7-2008 8:52:32
Bruidjes, bedankt voor jullie reacties ...
binnen 9 daagjes heb ik m'n eerste afspraak en ik ga het als volgt doen:
samen met de mama en hoogstwaarschijnlijk de oma (moet wel nog bellen om te weten of er een lift is, aangezien we op het 1ste verdiep moeten passen en oma geen trappen meer kan doen)
kga dus inderdaad de papa niet meenemen de eerste keer .. ben wel van plan hem mee te nemen zodra ik meer een idee heb van wat ik wil .. dit om te voorkomen dat hij er uren en uren moet bijzijn.. hij houd absoluut niet van shoppen en zeker niet als het over kleding gaat .. trouwjurk is mss nog anders maar denk dat hij het leuker zal vinden als hij mee mag wanneer ik al een beetje m'n keuze heb gemaakt ...
nogmaals iedereen bedankt voor de reacties,
groetjes, Vanes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|