Terug naar overzicht
Hoi LiesbethWij hebben wel niet "The time of your life", maar "Hungry Eyes" uit Dirty Dancing als openingsdans. Ik heb eens geïnformeerd naar danslessen maar ik vond het nogal duur en eigenlijk heb ik geen zin om mij dagen/weken en de dag zelf te zitten opjagen of we alle pasjes wel tegoei kennen. We hebben het nummer een paar keer opgezet en we dansen een snellere slow dan normaal, maar ik geloof dat dat moet lukken. Ik ga nog een paar keer naar de film kijken en dan knutselen we zelf wel iets ineen of laten het van de moment zelf afhangen. Op YouTube vind je voorbeelden van koppels die de dans vanuit de film na dansen, mss kun je daar ook iets van leren?groetjesKarolien
Wij zijn zaterdag getrouwd en dansten op de Time of your life. We deden een stukje disco-swing, dan een heel kort stukje slow en dan nog een stukje salsa. Nu wij volgen al wel enkele jaren dansles en konden de danspasjes die we geleerd hebben op deze muziek uitvoeren. Als je nog nooit dansles hebt gevolgd en dan hier een dans op moet gaan leren dan denk ik wel dat je heeeeel veeeeeeel tijd nodig hebt en ontzettend veel moet oefenen. Wij zouden het nooit gedaan hebben, moesten we nog nooit gedanst hebben.Het was wel heel leuk en het 'publiek' vond het fantastisch!groetjes, Hanne
Je kunt toch ook gewoon je ding doen op dit liedje, zoals je zelf wilt... de tekst is super en bewegen kan iedereen toch!