Terug naar overzicht
Hey,ik denk niet dat het echt originele cadeautjes zijn, maar wij hebben voor onze ouders bongobons gekocht (heerlijk logeren en vino) en aan de getuigen (ons broer en zus) geven we een filmdoosje met 4 filmtickets in en snoep. We hebben ook nog een vriend die als dj dienst doet en hij krijgt ook een bongobon (lazy sunday).Groetjes,Marijke12/07/08
Hey Peggy,Een foto kan vind ik welJullie kunnen een mooie kader voor jullie ouders geven en in de plaats van een een fot in te plaatsen kunnen jullie er een mooi gedichte in plaatsen en ergens vermeld dat de foto van jullie huwelijk nog volgt.Wij doen het ook zoVoor oze getuigen geven wij bier daar zijn dar nogal graag drinken ieder krijgt zijn lievelings merk. we gaan wel het etiket afweken en er een zelf ontworpen etiket op kleven met ook een bedankingstekstje en onze namen en de datumgroetjes ELine05/09/2008
We zijn er nog een beetje over aan het discussieren maar wss wordt het dit/Onze ouders krijgen sowiso een waardebon voor een zelfgemaakt trouwalbum.Verder denken we inderdaad ook in de richting van een bongobon. Een andere mogelijkheid is dat we hen op zondagmorgen een zeer uitgebreid ontbijt cadeau doen dat aan huis geleverd zal worden. Zo kunnen ze rustig bekommen van het feest.De getuige van mijn man (zijn broer) is net 20 als we huwen. We denken er dus aan om hem filmtickets te geven. Lijkt ons het handigste voor zo een jonge gast.Mijn getuige is mijn grootmoeder. We twijfelen nog een beetje wat we aan een oudere dame zoals zij zullen geven...
Hallo PeggyIk heb onlangs een mailtje ontvangen van M&M, de snoepjes. Daar hebik gezien dat je de snoepjes kan laten bedrukken met een zelfgekozen tekst. Het is een leuk idee en eens wat anders maar wel wat prijzig (voor wat chocolade). Ikzelf ben ook nog aan het twijfelen maar momenteel gaat mijn voorkeur uit naar die M&M's. Om heel zeker te zijn dat ik geen kat in een zak ga kopen en mijn getuigen wil zien glunderen heb ik een hele resem vragen aan hen gesteld zodat ik zeker ben dat wij hen iets geven waar ze plezier zullen aan hebben. Groetjes en nog veel succes met het vinden van het perfecte cadeau.Véronique