Terug naar overzicht
Ik las hier onlangs dat je ergens flesjes kunt kopen van ongeveer 50 euro maar weet niet precies waar. Bij Toys (speelgoedwinkel), toch die bij ons in de buurt, doen ze dat ook.
StefanieBlazen ze de ballonnen daar zelf op of kan je daar zo'n flesje kopen? En hoeveel ballonnen kan je dan ongeveer opblazen met zo'n flesje van 50 euro?Groetjes Hilde
Bij Toys doen ze dat zelf. Ik heb zo`n grote ballon gekregen toen mijn ventje me ten huwelijk vroeg en hij had die daar gehaald. Het huis lag vol met kleine rode hartjesballonnen en daarvoor had hij zo`n apparaat meegekregen, al was dat gewone lucht om ze op te blazen. Aan de kerk gaan we geen duiven loslaten maar 3 witte ballonnen ter nagedachtenis van onze overleden grootvaders en die gaan we ook bij Toys halen.Maar ik weet dus niet of ze dat bij alle Toys winkels doen. Misschien bij Dreamland ook en je vindt er heus wel op internet die oa ballondecoraties ed doen?Met die heliumflesjes heb ik zelf geen ervaring.
normaal gezien kun je in zo'n zaken waar ze van die speciale ballons hebben, ook zo'n flessen 'huren'je betaalt de inhoud van de fles, ze rekenen borg aan voor het gebruik van de fles en de ontspannerbij ons in de buurt heb je wawballon, op hun site vind je prijs en hoeveelheid op te blazen ballonnen terug,http://web.mac.com/wawballoons/waw_balloons/helium.html normaal moet er bij jullie in de buurt ook wel zoiets zijn, normaal zullen die prijzen wel op één lijn zitten, zal altijd wel wat verschillen maar geen tientallen euros denk ikgroetjes
Op het forum las ik dat er in Heist op den Berg een winkel is (met website) waar je ballonnen en helium kunt komen.Voor helium betaal je rond de 42€ en hiermee kan je 50 ballonnen opblazen.
Bij AVA 50€ voor 50ballonnen ongeveer,het gaat ongeveer altijd rond die prijs zitten de fles moet je weer terug brengen.
Bij sommige winkels kunnen ze wel veel waarborg vragen voor de flessen, gewoon omdat die zo duur zijn, kan oplopen tot 200 euro...wij gaan de ballonnen gewoon afhalen, of ze laten brengen bij een winkel die dat doet, geen gezeur met die flessen.GroetjesHeidi13/09/2008
dag Hilde, je kan eens informeren bij clown papillon uit turnhout, die heeft op onze trouw onlangs ook enkele ballonbogen gezet, en van prijs was dat wel ok.